Gå til innhold

Viktig opplysning til chatterne!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ordnet med mr.XyzZyx slik at ingen uvedkommede sniker seg inn på kanalen vår! Er det ikke fint?!

Håper dette kan gjøre det mer interessant for dere å chatte. Mr. har også gitt meg kontrollen, dvs. at jeg har myndighet til å kaste ut de som eventuelt skulle forville seg inn - som ikke har noe der å gjøre, eller om noen andre oppfører seg dumt.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84375-viktig-opplysning-til-chatterne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chatter
  Anne_i_FUB skrev (På 4.12.2002 den 10.07):

Hei,

gjelder dette FUB-chatten?

I tilfelle endringer/tilpasninger på selve chat'en håper jeg dette er avklart med vår web-master!!!

Hvis det er snakk om andre chat'er beklager jeg min innbryten.

Mvh. Anne J. Leder I i FUB

Hei!

Det gjelder FUB chatten, og jeg synes ikke det er sømmelig at noen andre brukere skal være "utkaster" på chatten.

Dessuten synes jeg at som du sier Webmaster burde være den som holder ro i rekkene!

Med vennlig hilsen

Chatter skrev (På 4.12.2002 den 15.04):

Hei!

Det gjelder FUB chatten, og jeg synes ikke det er sømmelig at noen andre brukere skal være "utkaster" på chatten.

Dessuten synes jeg at som du sier Webmaster burde være den som holder ro i rekkene!

Med vennlig hilsen

Ja, det gjelder den.

Jeg har vært i kontakt med web-masteren, og det er i orden.

Hilsen

Annonse

Chatter skrev (På 4.12.2002 den 15.04):

Hei!

Med vennlig hilsen

Jeg skal ikke misbruke mitt ansvar. Ei heller deres tillitt. Eller kaste ut noen, uten å avklare med de andre på chatten.

Synes det er fint at en av oss er operator, for det er kun vi som vet hvordan vi vil ha det.(-: Og jeg selv er jo blandt de mest aktive for tiden...

Ikke for å være vemmelig, men er du sjalu på meg?

Hilsen

Gjest Chatter
  Tinarina skrev (På 4.12.2002 den 17.34):

Jeg skal ikke misbruke mitt ansvar. Ei heller deres tillitt. Eller kaste ut noen, uten å avklare med de andre på chatten.

Synes det er fint at en av oss er operator, for det er kun vi som vet hvordan vi vil ha det.(-: Og jeg selv er jo blandt de mest aktive for tiden...

Ikke for å være vemmelig, men er du sjalu på meg?

Hilsen

Hei.

Nei overhodet ikke sjalu. Men jeg tror du har gapet over mer enn du kan klare å svelge. Var nemlig inne ei gang for ikke mange timene siden, og du har ikke registrert noe IRC administrator på deg noe som XyzZyx hadde. Den personen var ikke registrert som alle oss andre brukere!

For all del, er du administrator så er du det, men jeg ser bare ikke for meg hvorfor den vanlige dama i gata skal være det. Har brukt den chatten i laaang tid, og ikke vært borti lignende førut.

Så, nei, det er ingen sjalusi ute og går, men jeg tviler på det du sier...men jeg er bare menneske og kan selvsagt ta feil jeg også.

Derfor tok jeg og skrev det innlegget til Anne i fub, slik at hun eventuelt kan sjekke opp om det er fakta eller ikke. Får jeg tilbakemelding på det fra henne så skal jeg heller tro på det. I og med at hun har med den siten å gjøre. Forstår?

Ingen såre nag.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...