Gå til innhold

Til dere som har en elsker/elskerinne

Anbefalte innlegg

Gjest afroditex

Er dere ikke redd for at følelsene skal bli sterke, at dere blir forelsket i personen?

Dersom elskerinnen/elskeren er singel: Blir det problem for dere at elskeren/elskerinnen er på "jakt" og ikke er lidenskaplig opptatt av deg? At hun (han) leter etter en livsledsager samtidig som du treffer henne (ham)?

Føler du deg ikke som et tidsfordriv? En midlertidig løsning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84390-til-dere-som-har-en-elskerelskerinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg ingen elsker,og selv om jeg fra tid til annen godt kunne tenkt meg en så tror jeg nok det blir med tanken.

Det er vel ikke den som har en elsker som er burde føle seg som midlertidig tidsfordriv, men heller den som er elsker/elskerinne.

Men du spurte jo de som har en elsker/elskerinne, så jeg skulle vel strengt tatt ikke svart på dette.

Gjest elskerinnen

Jeg har to elskere, og trives godt med det. De er begge opptatt på hver sin kant, det plager ikke meg. Det hadde selvfølgelig gjort ting enklere om de var single... Jeg er ikke interessert i noe fast forhold, er alt for glad i friheten min! Det kan være til senere, om jeg skulle få følelser for noen. Jeg føler meg ikke som tidsfordriv, det er opp til meg når vi møtes. Jeg har behov for sex selv om jeg ikke er i noe forhold, og liker det best med noen jeg kjenner, er ikke ONS-typen. Jeg har funnet en ordning som passer meg veldig bra! Er selvfølgelig er klar over at følelser ville spolere det hele. Jeg er ikke interessert i å ødelegge forholdene de har med de andre, så jeg håper og tror jeg vil greie å si i fra (og avslutte elskerinneforholdet) om det skulle oppstå.

Gjest Connickam

Er dere ikke redd for at følelsene skal bli sterke, at dere blir forelsket i personen?

Skjer fra tid til annen det. Herlig følelse.

Dersom elskerinnen/elskeren er singel?

Greiest om elskerinnen er gift eller i fast forhold, mindre komplikasjoner, mindre krangel og heftigere og mer spennende møter.

Føler du deg ikke som et tidsfordriv?

Det er et utmerket forhold ingen tidsfordriv, bare en pådriver på resten av sexlivet.

Gir en ekstra piff på det gode liv.

Har fungert i årevis.

Gjest elskerinne for første gang

"Er dere ikke redd for at følelsene skal bli sterke, at dere blir forelsket i personen?"

Det har skjedd, ja. Men det forbedret bare sex'en. Dessuten har jeg erfart at det går an å ha følelser for mer enn EN person av gangen.

"Dersom elskerinnen/elskeren er singel: Blir det problem for dere at elskeren/elskerinnen er på "jakt" og ikke er lidenskaplig opptatt av deg? At hun (han) leter etter en livsledsager samtidig som du treffer henne (ham)?"

Han er gift.

"Føler du deg ikke som et tidsfordriv? En midlertidig løsning?"

Nei, vi har en enorm kontakt...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...