Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå på 7. stikkedag og kjenner bare såvidt noe nedi magen der. Jeg går på Gonal-F og har en dose på 225 IE (? - husker ikke hva det måltes i - drar iallefall sprøyten opp til 225). Sist for 2,5 år siden hadde jeg en dose på 150 og holdt da på i 11 eller 12 dager med stikking. Det er vel derfor de nå har høynet dosen slik at jeg slepper å gå på dette så lenge?

Hvilken dose går dere på?? Har dere gått på? Kjente dere noe i magen mens dere holdt på med stikkingen - min mage er ikke særlig opplåst ennå og jeg kjenner mare litt murring i eggstokkene......

Lykke til alle som sprayer, stikker og til dere som ruger!!!

Skal ha første ul på torsdag - spent på hvor lenge jeg må gå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84409-hvilken-dose-brukerbrukte-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei luske!

Jeg brukte 125 IE i 9 dager,var på ul på torsdag og måtte høyne dosen til 150 IE.

Var på ul i går og skal på egguthenting i morgen.

IE=internasjonale enheter.

Så i går satt jeg profasien.

Det var deilig å slippe å våkne klokken 0600 i morges for å sniffe..hehheh.

Lykke til med ul på torsdag!

Hilsen

Jeg går på 150 IE Gonal F. Jeg merker ikke så mye i livmoren, men jeg er fortsatt "hyperaktiv" og A-menneske.

I går skiftet jeg spray fordi den jeg hadde luktet surt, og jeg ble redd for at den har blitt oppbevart for varmt.

Jeg er så spent på hvor lenge jeg må stikke. Jeg har lyst til å bli ferdig, samtidig som jeg gruer noe vanvittig til egguttaket.

Hei luske

Jeg har gått på elefant-doser, akkurat som i forrige forsøk :o). De tre første dagene med 450 ie, så ti dager med 300 ie, altså totalt 13 dager med sprøyter. I dag setter jeg eggmodningssprøyta og på torsdag blir det uttak. Det er godt å bli ferdig med alle hormonene.

Jeg merker ingen ting. Ikke oppblåst eller øm eller noe som helst. MEN HUMØRET! er det værre med. Kan ikke ses stygt på eller snakkes hardt til før jeg begynner å tute... :o) Men, nå er alle veldig snille med meg om dagen, da, så det går jo bra ;o)

Lykke til på UL!

Gjest candide

Hei!

Jeg er på 5. stikkedag, og skal også på UL på torsdag. Det er alltid like spennende og nervepirrende. Håper jeg får fastsatt en endelig dato for uttaket iallefall...

Jeg går på 250 IE (puregon). Merker ikke noe særlig ennå. Kun litt murring i eggstokkene som du sier. Jeg pleier å bli litt mer oppblåst mot slutten.

Lykke til videre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...