Gå til innhold

Relativt usikker nå....

Gjest ikke undertegnet akkurat idag....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet akkurat idag....

Møtte ei jente i helga, ei fantastisk nydelig jente faktisk. Vi hadde en kjempefin kveld/natt sammen, og det rasa på både det ene og det andre og det tredje som hun fortalte meg, som gjorde at jeg føler at vi igrunn passet kjempegodt sammen. Det endte igrunn med at vi hadde oss, etter timer med bare deilig kos. MEN, så etterpå sier hun til meg at hun hadde type. Ikke egentlig at det bryr meg så veldig mye sånn sett, forholdet var ikke best, og så videre, men det kan jo enhver si... Nå har det seg sånn at jeg ikke får henne ut av hodet i det hele tatt, og ettersom jeg skjønner på henne så gjelder det samme der, har blitt mye sms'ing noen dager nå. Det virkelig store problemet igjen er at hun bor forferdelig langt unna. VELDIG langt unna...

Jeg vet jeg har en mulighet til å se henne igjen, men det innebærer en flytur, som ikke er noe problem for min del, men, burde jeg dra?? Burde jeg fortelle henne at jeg drar, eller overraske henne i så fall?? Har ikke lyst til å bare la det ligge heller, for OM forholdet hennes er så dårlig som hun sier, så har jeg ikke lyst til å bare sitte med hendene i fanget....

Hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84424-relativt-usikker-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DrOnline1365380422

Tenk deg om en gang eller to! Hvis det skulle bli slik at dere to finner "tonen" og hun forlater typen sin...(!?) -Hvordan skal du kunne føle deg trygg på at hun ikke hopper til køys med andre gutter hvis forholdet deres har litt "vanskelige perioder"?

Dette er et dårlig utgangspunkt (for deg) å innlede et tillitsfullt kjærlighetsforhold...!

fokuser heller på det dere delte den natten... at hun gikk til det skritt å være utro burde heller fortelle deg at dette ikke er en jente å satse på... men for all del, ta heller vare på det som var...

på den annen side... at hun har type åpner jo for muligheten til å innlede et elsker-forhold... vurder tanken isteden :-) da slipper du forpliktelsene også...

Tenk deg om en gang eller to! Hvis det skulle bli slik at dere to finner "tonen" og hun forlater typen sin...(!?) -Hvordan skal du kunne føle deg trygg på at hun ikke hopper til køys med andre gutter hvis forholdet deres har litt "vanskelige perioder"?

Dette er et dårlig utgangspunkt (for deg) å innlede et tillitsfullt kjærlighetsforhold...!

Reis for all del ikke uten at hun vet at du kommer!Sjekk ut pr. sms at det passer eller ring henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...