Gjest Need More Love Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er en ung kvinne (20) i et lykkelig forhold, men nå begynner jeg å se de første feilene med det. I motsettning til tidligere forhold er det altfor lite kosing her. Med kosing mener jeg komplimenter (som alle kvinner trenger å høre, helst så mye så mulig), små overraskende kyss, kallenavn (sugar, elskede, sexy...) og utsagn som: " jeg elsker deg så utrolig høyt". Vi har vært sammen i 5 månder nå, og elsker hverandre svært høyt, og ja det er 100% gjensidig. Kjæresten min, som er 4 år eldre enn meg, har aldri tidligere vært i et forhold, noe som kanskje er litt av årsaken? Han har det sannsyneligvis helt topp, og dette forholdet er nok en stor omvelting i livet hans. Vi er, tross det korte forholdet, samboere. Noe vi har vært i vel en måned nå. Sexlivet vårt helt herlig, men jeg vil ikke at det skal være den eneste gangen vi er nær hverandre, og kosete. Jeg tror dessuten dette vil gå utover sexlysten etterhvert. Når vi ser på tv, er på besøk hos noen o.l., lengter jeg etter at han skal stryke meg på armene, eller holder enda tettere om hånden min. Når han gjør det føler jeg meg nesten rørt til tårer, av følelsen over at han elsker meg. Når vi traff hverandre var vi voldsomt forelsket, men heller ikke da var kosingen spes høyt verdsatt. Vet dette kommer litt av at vi prøver å ha en viss selvstendighet i forholdet vårt, men jeg tror ikke dette er måten å gjøre det på. Vet dessuten at han har lyst på sex med andre kvinner, fordi han var jomfru til han traff meg. Og at han vil ha trekant med meg og en til jente. Han er og fast bestemt på å ikke gifte seg med meg, noe som er greit siden forholdet er så nytt, men måten han er så fast bestemt på sårer meg dypt (selv om jeg aldri sier noe til ham). Noen som ser feilen i dette forholdet? Noen som vet hvordan jeg skal få han til å bli mer kosete, og elske meg mer intenst? Blir kjempe takknemelig for all hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Harepus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei på deg Kjenner meg utrolig godt igjen i det du skriver.. Jeg og min kjære hadde den samme stormforelskelsen, flyttet sammen tidlig.. Og er veldig glade i hverandre.. Etter en stund begynte jeg å etterlyse all kosen, alle kjærtegnene, alle de små overraskelsene osv... som jeg trodde skulle komme.. Han på sin side sytes det var nok bare vi hadde bra nok sex.. Han skjønte ikke hva det var jeg etterlyste..Han hadde ikke hatt noen særlig seriøse forhold tidligere og hadde nok kun hatt seksuelle flørter.. Jeg ble sur på han fordi han ikke klarte å gjøre slik som jeg ville og jeg prøvde desperat å overtale han til å gjøre ting og kose mer med meg. Dette gjorde det ikke noe bedre! Han ble bare irritert og sta som han er nektet han å gjøre noe med det.. Jeg ble selvfølgelig veldig lei meg, for jeg trodde jo at det var slik den store kjærligheten skulle være.. Har jo sett det på film.. ;-) Den første tiden hadde jeg det som deg.. Det bruste i hele kroppen hver gang han tok i meg.. Og jeg sugde til meg all oppmerksomhet han gav meg.. Etter en stund skjønte jeg at det ikke var min oppgave å påtvinge min kjære egenskaper han ikke følte naturlig.. Jeg hadde jo ikke giddet å gjøre noe mer for han dersom han skulle tvinge meg til det. Jeg sluttet å mase om at han skulle gjøre det ene og det andre for meg, og etterhvert har han faktisk begynt å bli mer romantisk av seg selv.. Han gjør ting på sin måte.. Og da føler han seg mer komfortabel.. Han har skjønt at det er meg han er glad i og at dette vil han satse på, og da forteller han meg det også.. (slike ting sa han aldri i begynnelsen..) Jeg maser ikke om å få noe som helst.. Jeg legger meg bare inntil han.. Elller koser litt med han når jeg har lyst og da kommer kosen tilbake automatisk.. Jeg tror ikke du kan forvente deg gull og grønne enger og tro at kjæresten din skal bli den mest romantiske elskeren på denne jord.. Det lureste du gjør er å fortsette å være den kjæresten du er i dag.. En dag dere har en god tone mellom dere kan du prøve å forklare han hvordan du tenker og si til han at du hadde blitt veldig glad hvis han gjorde sånn en dag... Men..... Tving det _aldri_ på han.. Elsk kjæresten din for den han er og tenk alltid tilbake på hva det faktisk var du forelsket deg i.. og gjør for han som du vil han skal gjøre for deg... Og husk at det er lov å gi han et hint... Bare det ikke kommer ut som en klage... Det er mitt tips..... Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-456743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 sorry, men dette er en typisk jente-greie... mange av de tankene og følelsene du sitter med er helt normale for jenter... vi gutter tenker ikke like mye på slike ting... vi er fornøyd så lenge vi får muligheten til å være sammen med de være er glade i... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-456822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulma Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dette virker veldig fjortisaktig... Man "elsker ikke hverandre høyt" etter fem måneder. Man kan nok være stormende forelsket, men det er misbruk av begrepet ELSKE HØYT, når man bruker det etter så kort tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-457374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MvH Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Dette virker veldig fjortisaktig... Man "elsker ikke hverandre høyt" etter fem måneder. Man kan nok være stormende forelsket, men det er misbruk av begrepet ELSKE HØYT, når man bruker det etter så kort tid. Skjønner hva du mener, og er for så vidt enig med deg. Men den følelsen jeg har for ham er så sterk at jeg alt nå er tom for ord. Tror og håper at vi vil bli nærmere knyttet med tiden, og elske hverandre på en sterkere måte. Så fasit svaret her må være at noen ganger er bare ikke ord tilstrekelig. Å elske skal være det sterkeste ordet på hva mennesker føler for hverandre, men hva når du føler enda sterkere enn det igjen? Så tilgi meg mitt kanskje feil valg av dype og alvorlige ord! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-457961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Need More Love Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 sorry, men dette er en typisk jente-greie... mange av de tankene og følelsene du sitter med er helt normale for jenter... vi gutter tenker ikke like mye på slike ting... vi er fornøyd så lenge vi får muligheten til å være sammen med de være er glade i... Du har sannsyneligvis litt rett, og dette vet jeg. Men det gjør det ikke mindre vanskelig selv om. Jeg elsker ham, og trenger å føle meg elsket tilbake! MvH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-457966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Need More Love Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei på deg Kjenner meg utrolig godt igjen i det du skriver.. Jeg og min kjære hadde den samme stormforelskelsen, flyttet sammen tidlig.. Og er veldig glade i hverandre.. Etter en stund begynte jeg å etterlyse all kosen, alle kjærtegnene, alle de små overraskelsene osv... som jeg trodde skulle komme.. Han på sin side sytes det var nok bare vi hadde bra nok sex.. Han skjønte ikke hva det var jeg etterlyste..Han hadde ikke hatt noen særlig seriøse forhold tidligere og hadde nok kun hatt seksuelle flørter.. Jeg ble sur på han fordi han ikke klarte å gjøre slik som jeg ville og jeg prøvde desperat å overtale han til å gjøre ting og kose mer med meg. Dette gjorde det ikke noe bedre! Han ble bare irritert og sta som han er nektet han å gjøre noe med det.. Jeg ble selvfølgelig veldig lei meg, for jeg trodde jo at det var slik den store kjærligheten skulle være.. Har jo sett det på film.. ;-) Den første tiden hadde jeg det som deg.. Det bruste i hele kroppen hver gang han tok i meg.. Og jeg sugde til meg all oppmerksomhet han gav meg.. Etter en stund skjønte jeg at det ikke var min oppgave å påtvinge min kjære egenskaper han ikke følte naturlig.. Jeg hadde jo ikke giddet å gjøre noe mer for han dersom han skulle tvinge meg til det. Jeg sluttet å mase om at han skulle gjøre det ene og det andre for meg, og etterhvert har han faktisk begynt å bli mer romantisk av seg selv.. Han gjør ting på sin måte.. Og da føler han seg mer komfortabel.. Han har skjønt at det er meg han er glad i og at dette vil han satse på, og da forteller han meg det også.. (slike ting sa han aldri i begynnelsen..) Jeg maser ikke om å få noe som helst.. Jeg legger meg bare inntil han.. Elller koser litt med han når jeg har lyst og da kommer kosen tilbake automatisk.. Jeg tror ikke du kan forvente deg gull og grønne enger og tro at kjæresten din skal bli den mest romantiske elskeren på denne jord.. Det lureste du gjør er å fortsette å være den kjæresten du er i dag.. En dag dere har en god tone mellom dere kan du prøve å forklare han hvordan du tenker og si til han at du hadde blitt veldig glad hvis han gjorde sånn en dag... Men..... Tving det _aldri_ på han.. Elsk kjæresten din for den han er og tenk alltid tilbake på hva det faktisk var du forelsket deg i.. og gjør for han som du vil han skal gjøre for deg... Og husk at det er lov å gi han et hint... Bare det ikke kommer ut som en klage... Det er mitt tips..... Lykke til! :-) Takk for svaret ditt! Snakket litt med min kjære om dette igår, og alt nå har jeg merket betydelige, posetive forandringer. Jeg føler meg faktisk høyt elsket, og det er en utrolig deilig og rolig følelse. Har hatt mye mer kroppskontakt, fått mye mer kjærtegn de siste 15 timene, og det føles så herlig! Takk igjen, for at du vet hvordan jeg har det, og gadd å fortelle meg dette. PS! Hvor lenge har du vært sammen med samboeren din? Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-457971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Harepus Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Takk for svaret ditt! Snakket litt med min kjære om dette igår, og alt nå har jeg merket betydelige, posetive forandringer. Jeg føler meg faktisk høyt elsket, og det er en utrolig deilig og rolig følelse. Har hatt mye mer kroppskontakt, fått mye mer kjærtegn de siste 15 timene, og det føles så herlig! Takk igjen, for at du vet hvordan jeg har det, og gadd å fortelle meg dette. PS! Hvor lenge har du vært sammen med samboeren din? Koz Hei.. Flott å høre at du har fått snakket med han og at du føler det litt bedre nå... Det hjelper å snakke sammen.. Men, lov meg en ting.. Hvis det ikke er slik som dette hver dag... Ikke få panikk.. Det er helt normalt.. Og han elsker deg ikke noe mindre selv om han ikke stryker deg på armen.. Gutter er ikke så glade i nærhet som vi jenter... Ps: Vi har vært sammen i 1 år nå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-458120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Du har sannsyneligvis litt rett, og dette vet jeg. Men det gjør det ikke mindre vanskelig selv om. Jeg elsker ham, og trenger å føle meg elsket tilbake! MvH dere har vært sammen i 5 mnd... så den store ELSKE-feelingen skal vel strengt tatt ikke være der enda, men at han kan fortelle at han er forelsket i deg synes jeg skulle gjøre... men lykke til skal du ha, det er alltid koselig med en stormende forelskelse... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-458279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Need More Love Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 dere har vært sammen i 5 mnd... så den store ELSKE-feelingen skal vel strengt tatt ikke være der enda, men at han kan fortelle at han er forelsket i deg synes jeg skulle gjøre... men lykke til skal du ha, det er alltid koselig med en stormende forelskelse... Kjære Riksklysa! Du får si hva du vil, men jeg elsker ham. Over alt på jord!! Dessuten så går den første forelskelsen over etter 3 månder!! Men jeg har tenkt å bli forelsket i ham om og om igjen. Visst jeg er så heldig, så til den dagen jeg dør! Livet er herlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84429-for-lite-kos-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-459350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.