Gå til innhold

Når menn er redd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bobla1365380358

skjønner problemstillingen, men vi kvinner er jo også veldig redde for å få beskjed om at det er noe galt med oss.

jeg tror det må gå an å legge fram saken fra denne siden hvis gemalen nekter...det må da være bedre å vite enn å gå hele livet å lure...

kun noen tanker fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84453-n%C3%A5r-menn-er-redd/#findComment-457162
Del på andre sider

Gjest muriamariu

Ja disse mannfolka. De tenker ikke på hva vi kvinner på gå gjennom av forskjellige undersøkelser, hvor invasive de er. Det eneste de behøver å gjøre er å sprute i koppen. Om "gutta deres" ikke er helt i tipp topp shape, så kan de lage barn for det. Bare spør mannen min, far til 2.

Det er rart hvor opphengte menn er i tissemannen sin og det som hører med. Det er liksom selve manndommen. Hvis det ikke er bedre enn best, så duger de liksom ikke. Men vi kvinner føler det jo ikke slik. Rare mannfolk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84453-n%C3%A5r-menn-er-redd/#findComment-457169
Del på andre sider

Ja disse mannfolka. De tenker ikke på hva vi kvinner på gå gjennom av forskjellige undersøkelser, hvor invasive de er. Det eneste de behøver å gjøre er å sprute i koppen. Om "gutta deres" ikke er helt i tipp topp shape, så kan de lage barn for det. Bare spør mannen min, far til 2.

Det er rart hvor opphengte menn er i tissemannen sin og det som hører med. Det er liksom selve manndommen. Hvis det ikke er bedre enn best, så duger de liksom ikke. Men vi kvinner føler det jo ikke slik. Rare mannfolk.

Jeg måtte også mase på mannen for at han skulle bestille time -enda det er han som har satt dette ønske i hode på meg, og ønsker dette 110%

Har sjeldent sett blidere fjes enn når vi fikk resultatet av sædprøven; han jubla og tok bølgen for hvert punkt i skrivet som viste at "gutta" hans var av topp-kvalitet.

Vet fremdeles ikke hvordan jeg vil reagere på resultatene av meg......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84453-n%C3%A5r-menn-er-redd/#findComment-457750
Del på andre sider

Gjest Bamsegutt

Nåja, det er da ikke alle menn som er slik! Litt for enkelt å ta en slik generell betraktning.

Min kone og jeg ønsket barn, og da var det bare å sette i gang og gjøre det som måtte gjøres. Det er jo riktig som noen allerede har vært inne på; kvinne må gjennom så uendelig mye mer enn mannen, både før og under svangerskapet. Så egentlig synes jeg faktisk at en mann som vegrer seg for å avlevere sæd, burde skamme seg og heller se saken i et litt større perspektiv. Jeg kjøper ikke argumentet om at man ikke ønsker å bli konfrontert med sin mulige dårlige sædkvalitet. Da er det jo mye man per i dag kan gjøre med det, blant annet mikroinjeksjon.

Noe annet er at sykehusene (i hvert fall Haukeland) burde fjerne blader som Se & Hør og Hjemmet fra ”avleverings-rommet”. Det gjør det i det minste LETTERE å avlevere sædprøven….;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84453-n%C3%A5r-menn-er-redd/#findComment-457953
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...