Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen gode tips,hva gjelder suging.Har fått litt noia..

Skrevet

Søkte på tidligere innlegg skrevet av guttene selv (de burde vite hvordan det bør gjøres..). Kunne kanskje skrevet noe selv, men overlater ordet til mrxx:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1356193

:-)

her trodde jeg ærlg talt at du skulle ta skjea i egne hender og opplyse oss om hvordan dette skal gjøres? nei nå ble jeg litt skuffet...

*blunke med høyre øye*

Skrevet

her trodde jeg ærlg talt at du skulle ta skjea i egne hender og opplyse oss om hvordan dette skal gjøres? nei nå ble jeg litt skuffet...

*blunke med høyre øye*

Hehe, nei det kan du bare glemme!;)

Skrevet

Takk for tipset! Det var bra...Tester i kveld*ler*

Lykke til!!!

Du får overraske han;-)

Det finnes mange innlegg fra tidligere på det samme hvis du bruker søkefunskjonen.

*s*

Skrevet

Hehe, nei det kan du bare glemme!;)

pokker... og jeg som trodde du kunne lære meg litt :-) tar alltid i mot tips vet du :-)

Skrevet

pokker... og jeg som trodde du kunne lære meg litt :-) tar alltid i mot tips vet du :-)

Suger du pikk?!

Menn vet best selv hvordan de vil bli sugd....vi bare prøver å gjøre vårt beste for å ..eh..tilrettelegge med något attåt til fotballkampen og pilsen;)

Skrevet

Suger du pikk?!

Menn vet best selv hvordan de vil bli sugd....vi bare prøver å gjøre vårt beste for å ..eh..tilrettelegge med något attåt til fotballkampen og pilsen;)

Menn vet best hvordan de vil bli sugd, men de aner ikke noe om sugingen i seg selv. Vi har jo ikke noen erfaring med det (de færreste av oss i alle fall).

Skrevet

Menn vet best hvordan de vil bli sugd, men de aner ikke noe om sugingen i seg selv. Vi har jo ikke noen erfaring med det (de færreste av oss i alle fall).

Var det en oppfordring?

Skrevet

Var det en oppfordring?

Oppfordring om å prøve det ut i praksis? Ja gjerne det, stiller du opp for den praktiske delen av testen?

Skrevet

Oppfordring om å prøve det ut i praksis? Ja gjerne det, stiller du opp for den praktiske delen av testen?

Nånei du.. tenkte nok mer teoretisk jeg;)

Skrevet

Nånei du.. tenkte nok mer teoretisk jeg;)

Jamen teorien kan jeg jo, jeg trenger hjelp til den praktiske delen. Stiller du ikke opp i vitenskapens navn? Dette er jo noe som er viktig å finne ut av.

Skrevet

Jamen teorien kan jeg jo, jeg trenger hjelp til den praktiske delen. Stiller du ikke opp i vitenskapens navn? Dette er jo noe som er viktig å finne ut av.

Pøh, du sa du ikke visste hva vi egentlig gjorde....men visuelt og i praksis så vet du det nok ja;)

Jeg er ikke sååå lettlurt...*ler*

Skrevet

Pøh, du sa du ikke visste hva vi egentlig gjorde....men visuelt og i praksis så vet du det nok ja;)

Jeg er ikke sååå lettlurt...*ler*

Hvor lettlurt er du da? Må nesten vite det for å få lurt deg. Skjønt lure og lure, du ville jo fått en del tilbake da.....

Skrevet

Hvor lettlurt er du da? Må nesten vite det for å få lurt deg. Skjønt lure og lure, du ville jo fått en del tilbake da.....

Proteiner??? Ha! Den har jeg gått på før....*flirer*

Nei, teori er bra. Du vet jo at jeg har dildoer å øve på;)

Skrevet

Proteiner??? Ha! Den har jeg gått på før....*flirer*

Nei, teori er bra. Du vet jo at jeg har dildoer å øve på;)

Men det inneholder jo faktisk masse proteiner. Skikkelig næringsrikt er det.

Dildoene gir lite tilbakemelding. Og ikke er de særlige aktive heller.

Du skulle vært her, hadde vært enklere å lure deg da. *prøver å pønske ut noe*

Skrevet

Men det inneholder jo faktisk masse proteiner. Skikkelig næringsrikt er det.

Dildoene gir lite tilbakemelding. Og ikke er de særlige aktive heller.

Du skulle vært her, hadde vært enklere å lure deg da. *prøver å pønske ut noe*

Joda, svelger da unna en overdose proteiner i ny og ne;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...