Gå til innhold

Vanskeligheter med reisning

Anbefalte innlegg

Hei. Har vært singel i ganske mange år. Dette mye pga skuffelsen med ett brudd i et forhold som jeg aldri kom over.

Har truffet en jente nå som jeg endelig har forelsket meg i, men er veldig nervøs for dette.

Er svært usikker på meg selv nå når det gjelder sex.

For ikke lenge siden havnet jeg i seng med en dame. Dette gikk ikke helt bra da jeg ikke fikk reisning. dette har skjedd flere ganger tidligere.

Har også hent at "den" blir slappere under samleie.

Har noen nå tips? eller er det bare ett problem siden jeg ikke hadde noen spesielle følelser for dama jeg lå i lamme?

Hadde ikke dette problemet i det nevnte forholdet.

Håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84561-vanskeligheter-med-reisning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Det er tøft å gå videre når man har kommet dypt såret ut av et forhold.

Men det er godt for deg at du nå ser ut til å komme deg videre,og at du har funnet kjærligheten igjen.

Det er mye som kan påvirke ereksjonen,men først og fremst er det tankene om at kanskje det skjer igjen som er ødeleggende.Har du først opplevd det en gang så har de tankene lett for å gjøre det med deg igjen.

Prøv og tenke positivt og ikke fokuser på ereksjonen.Den kommer når den kommer men ta deg heller en prat med din nye kjæreste,hun har sikkert skjønt allerede at du har vært igjennom en vanskelig tid og at du ikke er helt trygg på deg selv. Tar du deg en prat med henne så spiller dere på lag,istedenfor at hun event. blir sur og tror det er hennes skyld og du sitter igjen like såret påny.

Et delt problem er ikke så stort som et du må håndtere alene. Og er hun virkelig glad i deg så skjønner hun og gjør det beste ut av en event. situasjon.

Det er det beste rådet jeg kan gi deg,lykke til og håper lykken smiler til deg igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...