Gå til innhold

Kan noen fortelle meg.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

19

• Ulv I Faarikaal

7

• SierDuDet

5

• vin

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Dette er omtrent like uforståelig som at noen har trang til å stikke tissen opp i rompa på en annen mann. Men vi mennesker er veldig forskjellige, så vi får akseptere at sånn er det bare.

Tja, vel, det går jo på legning da.

Men det er hver sin smak uansett ja:)

Jeg søkte på ordet fisting og fikk ørtn treff, så det er tydeligvis en populær greie..

Jeg forstår det heller ikke. Og jeg får assosiasjoner til dyrlegen som bretter opp ermene og trøsker hele armen inn i kua!

Tror vi står overfor en slags matleihet i dag, både når det gjelder sex og andre ting. Det er ikke lenger nok med det gode gamle, folk må finne på stadig nye ting for å bli pirret.

Ungdommen kan jo ikke en gang smøre seg en vanlig brødskive når de er sultne. De må ha ciabatta eller den slags. Ja, mange foreldre forteller at ungene deres faktisk nekter å spise vanlig brød. Da blir de dyre i drift!

Annonse

Jeg forstår det heller ikke. Og jeg får assosiasjoner til dyrlegen som bretter opp ermene og trøsker hele armen inn i kua!

Tror vi står overfor en slags matleihet i dag, både når det gjelder sex og andre ting. Det er ikke lenger nok med det gode gamle, folk må finne på stadig nye ting for å bli pirret.

Ungdommen kan jo ikke en gang smøre seg en vanlig brødskive når de er sultne. De må ha ciabatta eller den slags. Ja, mange foreldre forteller at ungene deres faktisk nekter å spise vanlig brød. Da blir de dyre i drift!

Hmmm, ja du har kanskje et poeng. Det "må" stadig bli mer og mer spennende. Trekant, firkant, analsex er "obligatorisk", kinky sex..

Grenser skal sprenges på alle plan og hvis man tenker slik blir man jo fort lei og må hele tiden ha noe mer spennende. Både når det gjelder sex og annet.

Tror nok det er en trend som gjør at folk fort kan føle seg kjedelige, gameldagse om de ikke følger..:-)

Svaret er vel enkelt, hvor stor er din største dildo? hvorfor kjøpte du den så stor? og kunne du hatt en større? Til slutt lurer du på hvor stor kunne man hatt? En hånd er vel et greit mål? ca. en hanskestørelse? Dessuten kan man bevege fingrene også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...