tigertrollet Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Fiasko er kjent. Matstedet mitt er Curry & Ketshup i Kirkeveien. Meget billig, mest sausekjøtt og ris i ulike retter. Aldri blitt skuffa, de jeg har tatt med dit er stofornøyd. Det fins ikke to like stoler og ikke to like tallerkner :-) Bra plass og god mat! :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Bra plass og god mat! :-) Jeg/vi pleier kjøpe en av hver rett og så forsyner vi oss litt av hver. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 hehe nå blir jeg virkelig skuffet her. Tenk at du kan tro min så utrolig snille og uskyldige venninne kan ha sånne skitne grisetanker i hodet . Hun er bare ute etter å diskutere fransk kunst og nippe til et rødvinsglass med en gentleman "min venninne"? Sikkert at det ikke er deg? 0 Siter
wywh Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 viola, kan ikke du gå ut sammen med henne. Så slipper hun å gå alene :-P 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Jeg trodde damer måtte ha støttetropper med på byen ? Alle jeg har møtt har med seg seg ei som prøver å forhindre at venninna får seg et nummer. Uten dette halehenget kan de ikke gå på do og diskutere kveldens muligheter og fangst ? Det er hu som alltid vil hjem når det bgynner å bli interessant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.