spirito Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Forfatteren av ideen med å onanere i en plasthanske med kokt ris i, er "sitert" i boka til Gro ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Ja, jeg så det:-) Også det tipset om å bruke den elektriske tannbørsten som vibb.. 0 Siter
spirito Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Skrevet 5. desember 2002 Ja, jeg så det:-) Også det tipset om å bruke den elektriske tannbørsten som vibb.. Ja, hehehe ;-) Men jeg synes jo den første boka var bedre da, så det spørs om jeg ikke forærer denne til kjæresten (selvsagt etter jeg har lest den) *s* Vi flytter jo sikkert sammen engang, og da kommer den jo tilbake til meg, mens underveis kan jeg nyte godt av at kjæresten har den ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Ja, hehehe ;-) Men jeg synes jo den første boka var bedre da, så det spørs om jeg ikke forærer denne til kjæresten (selvsagt etter jeg har lest den) *s* Vi flytter jo sikkert sammen engang, og da kommer den jo tilbake til meg, mens underveis kan jeg nyte godt av at kjæresten har den ;-) Enig. Den første boka var da også mer vinklet mot kvinner:-) Men det er da noe interessant i den nyeste også..... 0 Siter
Kapabel Snabel Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Plasthanske med ris? Får du ikke ris der du ikke vil ha ris, da? Eller er dette noen SM-greier? 0 Siter
spirito Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Skrevet 5. desember 2002 Enig. Den første boka var da også mer vinklet mot kvinner:-) Men det er da noe interessant i den nyeste også..... Jada, helt klart ;-) Jeg har planer om å la den ligge og slenge på nattbordet når kjæresten kommer i helga ;-) 0 Siter
spirito Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Skrevet 5. desember 2002 Plasthanske med ris? Får du ikke ris der du ikke vil ha ris, da? Eller er dette noen SM-greier? Jeg aner ikke, det var bare noe som stod i boka til Gro. Det sto at noen her på forumet hadde kommet med tipset :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Jada, helt klart ;-) Jeg har planer om å la den ligge og slenge på nattbordet når kjæresten kommer i helga ;-) Ugh! Kald, halvstivnet grøtris i en latexhanske fra Binders.. Til og med jeg får nedovertiss av tanken... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Plasthanske med ris? Får du ikke ris der du ikke vil ha ris, da? Eller er dette noen SM-greier? Det skal simulere en vagina da vettu;) 0 Siter
spirito Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Skrevet 5. desember 2002 Ugh! Kald, halvstivnet grøtris i en latexhanske fra Binders.. Til og med jeg får nedovertiss av tanken... Haha ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Hehehe, man er muligens trøtt når man leser innlegget og lurer på hvorfor Gro Harlem Brundtland skriver om slikt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.