svendse Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Er i kvinne på 25 år.Har hatt endel smerter i det siste i eggstokk området og fremme på magen, magen kan i enkelte tilfeller bli helt stram og oppblåst, og da er det kvalmen melder seg.Etter en stund avtar smertene og kvalmen, men kommer tilbake etter en stund, har mistet matlysten pga kvalmen og ubehaget. er ikke gravid pga mens til normal tid og normal mengde. har utflod som er litt brun/rød farget er mye trøtt. har vært plaget med dette i et par måneder. hyppig vannlatning til tider. humøret mitt er også forandret, blir lett irritert og amper. har ikke gått til lege, pga laang ventetid og en lege som jeg ikke orker skal ta en gyn.prøve på meg.(fastlegen) har for ca ett og ett halvt år siden fått utført icsi beh. har hatt 4 beh,totalt.har ikke utført en vanlig GU på 5 år. hva gjør jeg?? hilsen lei av smertene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84775-smerter-i-begge-eggstokkene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.