Gjest Stakkar Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har vært kjærester i et havt år, jeg er 19 han 21 og nå nærmer julen seg.. For det første har jeg begynt å tvile på forholdet, tror det kommer av at vi har vært i lag i hele min fritid i det siste, så har jeg jobbet resten , ikke noe til til meg selv eller familie, har han opp til halsen noen ganger.. Men vil avente sitvasjonen, se om det blir bedre etter litt mer til alene ellers må jeg jo gjøre noe mer drastisk.. Problemet er iallefall det at min mor har invitert han med i vårt tradisjonelle julebesøk der hele familen (stor) treffes, mormor, tanter, onkler, kusiner,fettre, forlovede/gifte og barn. Jeg vat at ene kusinen skal ha med kjæreste og det er slett ikke uvanlig, men jeg vil ikke ha han med!! Ærlig talt kan jeg ikke tenke meg noe verre! Men min mor spurte han direkte også og han sa ja!! Ups.. Jeg har blitt invitert til hans familiebesøk også og takket ja, men det er litt anderledes. For det første har de "vårt" familiebesøk julaften, da skal de samles hos mormoren, tanker, onkler, og barnebarn. Det besøket jeg er invitert til er hos hans mor noen dager etterpå, middag med moren og samboren, søsteren hans og muligens kommer mormoren, det er jo litt forsjell eller? Jeg tror hele tanken på familebesøk så tidelig er tanken som kveler meg, og det er derfor jeg her blitt så lei han. Jeg hadde inegn problemer med å ta han med hjem til foreldre søsken, men tanter og familiebesøk, det mener jeg er for tidelig. Jeg vil mye heller være alene der en å måtte passe på han, siden han er svært sjenert i begynnelsen når han treffer folk. Så hva gjør jeg og hvordan? Jeg har tidligere måtte dra med en kjæreste i familebesøk fordi min mor inviterte han og da gjor jeg det slutt rett etter, litt teit når alle spurte hvordan går det liksom. Jeg inviterte min nåverende med når jeg visste at han ikke kunne, men så ble planene hans forandret og han kunne alikevel. Vi var hjemme hos meg og min mor spurte han selv, hva kunne jeg gjøre? (ikke legg skylden på min mor, hun visste jo ikke at eg ikke ville ta noen med) Noen råd til en stakkar? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84810-julen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dill Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Synes ikke synd på deg i det hele tatt. Kan du ikke bare være ærlig med gutten og si at du synes det er for tidlig. Dessuten er vel hans familie like viktig som din selv om hans er mindre???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84810-julen/#findComment-459679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stakkar Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Synes ikke synd på deg i det hele tatt. Kan du ikke bare være ærlig med gutten og si at du synes det er for tidlig. Dessuten er vel hans familie like viktig som din selv om hans er mindre???? Jo, men jeg ble invitert hos moren hans, mens det store juleselskapet er hos mormoren, de hadde også nettop et hos en tante han hadde vært hos meg hele helgen og ble hentet hos meg, men jeg ble ikke invitert med dit! Tror du han blir sur/sint/skuffet om jeg sier det, hvordan si det på mest mulig skånsom måte og hvordan hadde du tatt det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84810-julen/#findComment-459683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dill Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jo, men jeg ble invitert hos moren hans, mens det store juleselskapet er hos mormoren, de hadde også nettop et hos en tante han hadde vært hos meg hele helgen og ble hentet hos meg, men jeg ble ikke invitert med dit! Tror du han blir sur/sint/skuffet om jeg sier det, hvordan si det på mest mulig skånsom måte og hvordan hadde du tatt det? Hei igjen Han blir sikkert litt såret og skuffet siden det ser ut til at han er klar for det, og ikke du, men i det lange løp så er det bedre å være ærlig. På meg virker det som du ikke er der og da skal du heller ikke tvinge frem noe som ikke er der. Det blir det bare søl av. Ta der tid! Dere er så unge, ingen grunn til å stresse. Dere har heller ikke vært sammen så lenge. Er han glad i deg klarer han nok å vente litt til. Vær ærlig det vinner du på i det lange løp! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84810-julen/#findComment-459946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.