Gå til innhold

Homofilt Samliv og Seksualitet

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 19 som har funnet kjærligheten hos en gutt på min egen alder. Vi har et veldig godt forhold sammen, og er åpne om alt. Vi valgte - for hverandre - å teste oss for kjønnssykdommer og HIV/Hepatitt B. Begge er negative, og dette gjør at vi kan ha et mer trygt seksualliv sammen.

Allikevel er det visse ting jeg lurer på i forbindelse med homofil seksualitet. Jeg kan ikke karakterisere meg selv som erfaren, og har derfor prøvd svært lite. Dette gjelder også min partner.

Men begge to har lyst til å prøve analt samleie, første gang med kondom, men vi har jo lyst til å prøve uten også. Men spørsmålet mitt er om det vil være farlig å ha analt samleie sammen uten kondom, da vi begge har testet negativt, og vi begge vet vi er monogame?

Det er vel heller ikke farlig å svelge sperm eller å eventuelt kysse/slikke bak?

Beklager hvis disse spørsmålene kan virke naive for noen, men jeg lurer nå allikevel...

Takker for alle seriøse svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84856-homofilt-samliv-og-seksualitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Nå har ikke jeg noe spesiell erfaring med homofilt samliv mellom menn, da jeg er hetrofil kvinne....

Men da dere begge er friske ser jeg ikke hvorfor dere ikke skal kunne kose dere uten kondom.

Det kan hende dere får en urinveisinfeksjon grunnet tarmbakterier, men så lenge dere er renslige og passer på, så tror jeg det skal gå bra.

Det skal litt mere til for menn å få urinveisinfeksjon enn for kvinner.

Å svelge sæd er over hodet ikke farlig, så lenge dere er friske.

Uansett; Lykke til ;)

hehe. Moro. Har vært litt bekymret over min legning i det siste. Det er jo noen kjekke gutter der ute også.

Men etter å ha lest dette inlegget kom jeg på bedre tanker. Svelge sperm og Analt samleie... Hmm.

Håper du ikke blir provosert av at jeg synes Homofil sex ikke høres spesielt morsomt ut, hver sin smak, det var ikke noe vondt ment -)

Men nå kom jeg altså på andre tanker, takk .-)

Mvh,

Meg

hehe. Moro. Har vært litt bekymret over min legning i det siste. Det er jo noen kjekke gutter der ute også.

Men etter å ha lest dette inlegget kom jeg på bedre tanker. Svelge sperm og Analt samleie... Hmm.

Håper du ikke blir provosert av at jeg synes Homofil sex ikke høres spesielt morsomt ut, hver sin smak, det var ikke noe vondt ment -)

Mvh,

Meg

Jeg setter pris på at mitt innlegg har hjulpet deg i et av dine livs dilemma, "ermmmm".

Jeg, derimot, er ganske sikker på min seksuelle legning. Det inkluderer min kjæreste.

Livet er fylt med vanskelige spørsmål, men som vi har sett kan kun et lite innlegg på DOL løse de mest kompliserte livsspørsmål.

Takk igjen for et meget verdifullt innlegg "ermmmm"...

Jeg setter pris på at mitt innlegg har hjulpet deg i et av dine livs dilemma, "ermmmm".

Jeg, derimot, er ganske sikker på min seksuelle legning. Det inkluderer min kjæreste.

Livet er fylt med vanskelige spørsmål, men som vi har sett kan kun et lite innlegg på DOL løse de mest kompliserte livsspørsmål.

Takk igjen for et meget verdifullt innlegg "ermmmm"...

Igjen... Sorry for at det inlegget kunne virke ganske homofobt og kanskje en smule provoserende.

Men helt seriøst, det hjalp meg faktisk litt .-)

Annonse

Mvh,

Meg

Etter at jeg med tiden har fått ti-tolv år på baken (!)som "praktiserende" homse kan jeg bare bekrefte at "dagen er ikke helt den samme" uten at man først har tømt seg i analen til sin partner, for deretter å ha sugd og slikket opp spermen igjen...

------------------

Om du liker det du nevner her har like mye med å være homo som det har med å være norsk om du liker lutefisk og smalahove. Null.

Du kan ikke pådra deg en kjønnssykdom ved å ha sex med partnere som ikke er bærere av smitte. Slik sett er alt det du spør om "safe".

Men: Du kan for det første pådra deg ANDRE sykdommer/ubehag - eksempel magesyke - ved å få i deg for mye bakterier gjennom munnen, og du kan selvsagt bli smittet av en partner som er utro "bare én gang". En gang kan være nok.

Å svelge sperm er nokså lite risikabelt (faktisk også selv om vedkommende skulle være smittebærer).

Ubeskyttet analsex fordrer god hygiene. Voerspiel i dusjen? :-)

Utroskap (ikke minst det å kunne snakke åpent om det - både om det hypotetiske tilfellet og om det konkrete tilfellet når/hvis det skjer), kan være vanskelige saker. Ikke minst når man er 19. Dette gjelder selvsagt uavhengig av om man er hetero eller homo.

Veldig bra om dere klarer å snakke om det - og dessuten veldig bra om man har storhet nok til å tilgi hvis det skjer. Hvis du tar det opp med ham og han ikke liker det, så skyld på meg og si at det var jeg som sa at dere skulle snakke om det. :-)

Lykke til med forholdet deres!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...