Gå til innhold

Julekortaksjon!

Anbefalte innlegg

Gjest God ide?

I går kom det første julekortet - to søte småbarn med nisseluer sittende i høyet. Ikke særlig orginalt, det kommer nok flere med nøyaktig samme motiv både til oss og til dere. Så tenkte jeg at hadde det vært en ide å sette i gang en årlig julekortaksjon? Alle som har fått prøverørsbarn i løpet av siste år kunne sende et kort til helseministeren eller lederen av Sosialkomiteen med bilde av barnet og en takk for at politikerne hadde bidratt med X antall kroner til finansiering av dette barnet. Og selvsagt et ønske om god jul og godt nytt år.

Vi som ikke har noe bilde å sende med kunne jo ha skaffet oss et sånn kort med plass til bilde og med ønske om at politikerne la de økonomiske forhold til rette på en måte som gjorde at neste års julekort kunne være med bilde. Men det er kanskje litt spydig og kanskje det virker mot sin hensikt?

Andre som har synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84877-julekortaksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg synes det er en veldig god ide!

Vi burde fortsatt kjempe for gratis prøverør som det var før, og det er en veldig god anledning til å vise vårt ansikt.

Jeg håper det er flere som sender julekort til politikerne !

Stå på !

Dette var en lur ide`!

Bare gi meg en adresse jeg skal sende det, du!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84877-julekortaksjon/#findComment-461013
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...