Gå til innhold

Iiiik ! - egguttak på onsdag !!

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig at jeg nå har kommet så langt i denne prosessen. Jeg var til UL i dag og lå helt etter skjema. Så egguttaket skjer på onsdag, og den snille legen ga meg en ekstra pille beroligende fordi jeg gruer meg sånn.

Jeg vet at man sykemeldes egguttaksdagen, men er man klar for å gå på jobb dagen etter ? Eller er det lurt å ta en avspaseringsdag ?

Ønsker alle stikkere og rugere og prøvere en god helg.

Hilsen en litt gira

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84911-iiiik-egguttak-p%C3%A5-onsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg var på jobb på torsdag og hadde tatt ut egg på onsdagen.Men på mitt forrige forsøk så hadde jeg nok blitt hjemme dagen etter.Du skjønner jeg hadde en uke ferie i sommer da jeg var på uthenting og innsetting.

Men jeg gikk litt mere forsiktig på jobben i går enn jeg pleier.

Ønsker deg lykke til på onsdag og håper du får ut mange flotte egg!

God helg!!

Klem fra rugehønen

Heisann!

Jeg var på jobb på torsdag og hadde tatt ut egg på onsdagen.Men på mitt forrige forsøk så hadde jeg nok blitt hjemme dagen etter.Du skjønner jeg hadde en uke ferie i sommer da jeg var på uthenting og innsetting.

Men jeg gikk litt mere forsiktig på jobben i går enn jeg pleier.

Ønsker deg lykke til på onsdag og håper du får ut mange flotte egg!

God helg!!

Klem fra rugehønen

God ruging - og ikke noe julestress !

klem fra

*Hei kummin!

Jeg skal også ha egguttak på onsdag! Er ikke du også på KK i Bergen?? Eller husker jeg feil? Kanskje vi sees da!Gruer meg også og jeg fikk også en beroligende tablett - ,men vet ikke om det hjelper så mye da. Huff gruer meg endel, men prøver å tenke at det varer bare ca. 20 minutter og så er smertene stort sett over. Jeg gikk på jobb dagen etter sist. Ble forresten veldig kvalm av de smertestillende med. og kastet opp på vei hjem - så ha en pose klar..... det hadde ikke jeg så det gikk rett oppi bolle-posen:-))

Lykke til på onsdag da.

klem

*Hei kummin!

Jeg skal også ha egguttak på onsdag! Er ikke du også på KK i Bergen?? Eller husker jeg feil? Kanskje vi sees da!Gruer meg også og jeg fikk også en beroligende tablett - ,men vet ikke om det hjelper så mye da. Huff gruer meg endel, men prøver å tenke at det varer bare ca. 20 minutter og så er smertene stort sett over. Jeg gikk på jobb dagen etter sist. Ble forresten veldig kvalm av de smertestillende med. og kastet opp på vei hjem - så ha en pose klar..... det hadde ikke jeg så det gikk rett oppi bolle-posen:-))

Lykke til på onsdag da.

klem

Hei, jeg svarte på et annet av dine innlegg før jeg så dette.

I dag bommet jeg litt med sprøyten og begynte å blø. Jeg er glad jeg er ferdig med gonalen i morgen.

Siden jeg nå sitter her og gruer meg kan jeg jo spørre om innsettinge er like fæl. Jeg kommer til å være så dopet som mulig, etter eget ønske.

Vi får håpe at det ikke betyr ulykke å sette inn egg fredag den 13.

hilsen småskremt

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...