Gå til innhold

Kvinnen ; Umulig å fortså forklar meg !

Anbefalte innlegg

Gjest bergen 34

Hva skjer oppe i hodet på en kvinne som dette ?

Hun er et litt sjarmert av en type på jobben, men har samboer.

På fest danser hun hele kvelden med denne kollegaen, gir han et lite kyss på dansegulvet, sitter alene og prater med han i timesvis...

Blir igjen på Nachspiel med bare de to, når alle andre har gått.

Spaserer hjem fra byen sammen hånd i hånd.... Hjem til samboeren da selvfølgelig, så er det hjem alene for den stakkars kollegaen. Men, en liten hadet-klem får jo kollegaen

På Mandag er alt tilbake til normalt , og intengting liksom hendt... Helt til neste julebord / firmafest....

Fy Søren så dårlig gjort .-) Tror vi gutter kan være litt selv-destruktive inneimellom også

Fortsetter under...

Rosita1365380427

hm....fikk litt lyst til ä svare deg, selv om jeg nok ikke har noen fasit, men oppmerksomhet og flörting er det som slär meg.

Et spörsmäl til deg bare. Hva vil du egentlig? Vil du at hun skal gä fra samboeren sin for ä bli sammen med deg? Önsker du i det hele tatt noe mer?

Gjest bergen 34

hm....fikk litt lyst til ä svare deg, selv om jeg nok ikke har noen fasit, men oppmerksomhet og flörting er det som slär meg.

Et spörsmäl til deg bare. Hva vil du egentlig? Vil du at hun skal gä fra samboeren sin for ä bli sammen med deg? Önsker du i det hele tatt noe mer?

Hmmm... Om hun skal kaste ut samboeren og blir sammen med meg .-) Da blir jeg jo verdens lykkeligste mann.

Det plager meg ikke engang at hun har datter på 5. Selv om jeg kanskje er typisk ungkar.. .-)

Leit med forelskelser som ikke gir seg på noen måneder gitt... Det pleier liksom å gå over da, men nei da....

Rosita1365380427

Hmmm... Om hun skal kaste ut samboeren og blir sammen med meg .-) Da blir jeg jo verdens lykkeligste mann.

Det plager meg ikke engang at hun har datter på 5. Selv om jeg kanskje er typisk ungkar.. .-)

Leit med forelskelser som ikke gir seg på noen måneder gitt... Det pleier liksom å gå over da, men nei da....

Hm....verdens lykkeligste mann. Hörest fint ut da:c) Vet hun at du har et godt öye til henne, sä vil jeg jo si det er därlig gjort ä leke med fölelsene dine. Men hvis ikke hun aner noe om dem, sä virker det mest som en liten flört...dessverre.

Ä väre forelsket over flere mäneder er vel ikke sä uvanlig? Dumt ä rote seg borti folk med uavklarte forhold til andre uansett, spesielt när det er barn inne i bildet. Snakker av erfaring:c)

Gjest drammen 34

Hm....verdens lykkeligste mann. Hörest fint ut da:c) Vet hun at du har et godt öye til henne, sä vil jeg jo si det er därlig gjort ä leke med fölelsene dine. Men hvis ikke hun aner noe om dem, sä virker det mest som en liten flört...dessverre.

Ä väre forelsket over flere mäneder er vel ikke sä uvanlig? Dumt ä rote seg borti folk med uavklarte forhold til andre uansett, spesielt när det er barn inne i bildet. Snakker av erfaring:c)

Du har nok et poeng, kommer til å forsøke å tvinge meg selv til å glemme hele greia, samt vente å se hva fremmtiden bringer

Blir hun singel, eller gir veldig sterke signaler som tyder på at hun vil noe mer, går jeg selvfølgelig inn med hodet først .-)

I mellomtiden skal jeg forsøke å spille uforelsket så lenge jeg klarer (hehe)

Marerittet mitt er å komme i en "god venn" situasjon med henne. Det skal jeg unngå for enhver pris!!!

Rosita1365380427

Du har nok et poeng, kommer til å forsøke å tvinge meg selv til å glemme hele greia, samt vente å se hva fremmtiden bringer

Blir hun singel, eller gir veldig sterke signaler som tyder på at hun vil noe mer, går jeg selvfølgelig inn med hodet først .-)

I mellomtiden skal jeg forsøke å spille uforelsket så lenge jeg klarer (hehe)

Marerittet mitt er å komme i en "god venn" situasjon med henne. Det skal jeg unngå for enhver pris!!!

Du fär ha lykke til iallefall!

Et lite spörsmäl sänn pä tampen bare:c) Jeg havner alltid i den situasjonen at jeg blir god venn med gutta, bortsett fra de jeg virkelig vil ha:c) Hvorfor er det ditt verste mareritt??

Annonse

Gjest bergen 34

Du fär ha lykke til iallefall!

Et lite spörsmäl sänn pä tampen bare:c) Jeg havner alltid i den situasjonen at jeg blir god venn med gutta, bortsett fra de jeg virkelig vil ha:c) Hvorfor er det ditt verste mareritt??

Selvfølgelig er det er mareritt, hun vil gå rundt og betrakte meg som en "venn" og fortelle meg allt muligrart om henne og samboeren...

Så plutselig blir hun singel, fordi samboeren ikke duger.

(Noe som sikkert jeg har fortalt henne masse om)

Og da er jeg helt uaktell fordi vi er så "gode venner" og hun er "redd for å ødelegge det fine vi har"

... Mens jeg må late som om jeg er interessert og forståelsesfull mens hjertet mitt rives ut, trampes på og kastes i søpla .)

Og hver gang man treffer henne "som en god venn" tenker man på hvor bra man egentlig hadde passet sammen som kjærester, og hvor mye bedre hun ville hatt det sammen med deg.

Been there, done that. Aldri igjen .-)

Velger heller å være passiv og nøytral for å sette inn en skikkelig overraskelsesmanøver, hvor jeg spiller på egenskaper jeg vet hun verdsetter, samt spill på tidligere flørter, på et

-eventuellt- passende tidspunkt.

Allt eller ingenting på meg .-)

Gjest connickk

Hva skjer oppe i hodet på en kvinne som dette ?

Hun er et litt sjarmert av en type på jobben, men har samboer.(eller er gift)

På fest danser hun hele kvelden med denne kollegaen, gir han et lite kyss på dansegulvet, sitter alene og prater med han i timesvis...

blir igjen på Nachspiel med bare de to, når alle andre har gått.

Spaserer hjem fra byen sammen hånd i hånd.... Hjem til samboeren da selvfølgelig, så er det hjem alene for den stakkars kollegaen. Men, en liten hadet-klem får jo kollegaen

På Mandag er alt tilbake til normalt , og intengting liksom hendt... Helt til neste julebord / firmafest....

Fy Søren så dårlig gjort .-) ?

Normalt vil hun på neste julebord da være råheit på deg pga. du var så forståelsesfull på det forrige, hun angrer på at hun ikke var utro da. Men forventer seg at et års oppladning fra deg skal gi resultater. Dette skjer flere hvert år, julebord er noen herlige avslutninger på året med kollegaer, mange heite utskeielser skjer da, når kvinnen endelig kommer ut av sitt beskyttede rede.

Hun aner neppe noe om dine følelser.

Ellers virker hun fornuftig. Mange flørter på julebord og hun er voksen nok til å ta hensyn til sin familie.

Du virker mer tvilsom der du prøver å snakke drit om mannen hennes for å bryte opp forholdet deres.

Du fortjener henne ikke, finn deg en annen dame.

Gjest bergen34

Hun aner neppe noe om dine følelser.

Ellers virker hun fornuftig. Mange flørter på julebord og hun er voksen nok til å ta hensyn til sin familie.

Du virker mer tvilsom der du prøver å snakke drit om mannen hennes for å bryte opp forholdet deres.

Du fortjener henne ikke, finn deg en annen dame.

Hun har en liten mistanke om mine følelser, men at jeg går rundt tenker på henne i edru tilstand tror hun neppe.

Jeg har aldri snakket dritt om samboeren hennes.

Nå har jeg byttet strategi, og skal bare oppføre meg som den kjærnekaren jeg er, og håpe på at hun oppdager det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...