Gå til innhold

snus

Gjest alliAndre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

alliandre1365380372

Snusen dreper bakterier å "hjelper" deg å unngå hull.

da du sluttet begynte bakteriene i munnhulen å terrorisere deg for ful i gjen. det beste du kan gjøre er å være nøy med tann hygienen.

Med hilsen stor snuser

OK. Men jeg syns tennene mine har blitt litt løsere der hvor snuslommene er. Har du problemer med det, eller har du ikke fått snuslommer?

Noen andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84978-snus/#findComment-464912
Del på andre sider

• 1 måned senere...

OK. Men jeg syns tennene mine har blitt litt løsere der hvor snuslommene er. Har du problemer med det, eller har du ikke fått snuslommer?

Noen andre?

Jeg har snust i 8 år, men har ikke fått årntlige "snuslommer", men jeg også føler at fortennene er litt "løsere" enn de var før... Dog har jeg aldri hatt hull i tennene og har aldri reflektert over at det er snusen som er grunnen til det (er 30 år)! Jeg spurte tannlegen om tennene mine var løse, men han satt de satt"spikret" fast...

Har lyst til å slutte, egentlig, men for oss snusere finnes jo ingen hjelp, -bare "the hard way"...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84978-snus/#findComment-508193
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...