Gå til innhold

fin utsikt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest vi_er_da_alle_så forskjellige

Hehe, ja man kan fort få et forklaringsproblem som mann.

Jeg vet ikke hva som skal til før det kalles blotting. På en side må det være lov å gå rundt naken i egen leilighet. På den annen side så blir du nok straffa om du står og ronker i vinduet. Hvor grensa går vet jeg ikke.

Må ærlig innrømme at jeg ikke alltid tenker på at naboene kan se meg når jeg tusler rundt inne på rommet mitt i nettoen. Kommer jeg på det trekker jeg for gardninene, og enkelte ganger gidder jeg ganske enkelt ikke det. Stiller med isteden med ryggen til vinduet før jeg trekker noe over hodet. Men ja.

Min mening er uansett at menneskekroppen er vakker, og det skal da ikke være noe i veien med å avslappet kunne se og beundre. Selvfølgelig går det grenser for alt dette med blotting og kikking og i det hele tatt. Men noen enighet om hvor disse grensene går vil vel alltid variere.

Men var jeg "kinky?" ville jeg nok bare slått av lyset og sett i vei. I mine øyne virker det helt uskyldig, så skjønner ikke at det skal være så veldig problem. Mange kvinner tenner dessuten på tanken om at noen kanskje ser dem - og sikkert mange menn også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84987-fin-utsikt/page/2/#findComment-473388
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...