Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært innom, var en fast "traver" her i laaange tider. Og nå trenger jeg litt hjelp.

Vi skal få satt tilbake nedfrossene egg, og det står i bruksanvisningen fra sykhuset at jeg skal sette profasi ved påvist eggløsning (CP), men det står ikke noe om NÅR på døgnet den sprøyta skal settes! HJELP! Noen som har erfaring og vet? Det eggløsningen måtte jo bli på en lørdag så det ikke var noen å spørre på klinikken....

Så hvis noen vet det og vil dele sin viten med meg blir jeg glad og en smuuuuule letta :o)

Varm hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85006-profasi-n%C3%A5r-settes-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miranda

Hei! Kan desverre ikke svare deg på dette, men jeg vet at hvis du ringer til St.Olavs i Trondheim, er det folk der hele helga.Selv om du kanskje ikke hører til der, må du da kunne ringe og spørre? Selv skal vi dit i dag og se hvordan det går med eggene våre som ble tatt ut i går, og i morgen er det innsetting. Lykke til.

Hei. Jeg har fått beskjed om å sette eggløsningsprøyta kl. 23.30. Da tar det mellom 34 og 36 timer til selve eggløsningen finner sted. Jeg har jo selv satt inn frossne embryoer, men husker ikke nå når jeg satte sprøyten i forhold til når eggene skulle plasseres. Men det kan variere frasykehus til sykehus. Jeg holder til på Haukeland.

Lykke til!

klem fra

Hei. Jeg har fått beskjed om å sette eggløsningsprøyta kl. 23.30. Da tar det mellom 34 og 36 timer til selve eggløsningen finner sted. Jeg har jo selv satt inn frossne embryoer, men husker ikke nå når jeg satte sprøyten i forhold til når eggene skulle plasseres. Men det kan variere frasykehus til sykehus. Jeg holder til på Haukeland.

Lykke til!

klem fra

Hei!

Holder også til på Haukeland. Satte sprøyta ca 22.00 på kvelden er vel ikke så gærn't det...når de ikke har klart å spesifisere annet en "samme dag som cp slå ut"... sattser på at det går bra. I morgen skal jeg ringe dit, og så i morgen ettermiddag får vi vel beskjed om de små har overlevd opptining. Fy dette er spenende! :o)

Varm hilsen

Hei!

Holder også til på Haukeland. Satte sprøyta ca 22.00 på kvelden er vel ikke så gærn't det...når de ikke har klart å spesifisere annet en "samme dag som cp slå ut"... sattser på at det går bra. I morgen skal jeg ringe dit, og så i morgen ettermiddag får vi vel beskjed om de små har overlevd opptining. Fy dette er spenende! :o)

Varm hilsen

Hei på deg Solen

Jeg får også svar i ettermiddag om mine små har tålt opptiningen. Mine egg ligger også og venter i fryseren på Haukeland. Er vi riktig heldige, blir det Haukeland tur på oss begge i morgen.

Jeg satte forresten Profasi sprøyta fredag formiddag. Haukeland sa at det var helt ok tid å sette den da.

Nå krysser jeg alt for både dine og mine egg. :-)

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...