Gå til innhold

Hvordan måler man penis?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnen i hans liv

Mannen påstår at han aldri har målt penis og derfor ikke vet hvor man måler fra.

Vi prøvde i går og målte foran, nedenfor navlen og opp. Vi kom til 17 cm lang og 12 cm i omkrets.

Jeg er jo kjempefornøyd i utgangspunktet, men hva er "normalen"? Jeg innbiller meg nemlig at mannen er bedre utstyrt enn mange, iallefall de fleste andre jeg har vært med ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85011-hvordan-m%C3%A5ler-man-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvinnen i hans liv

Avkuttede peniser er lettest å måle - men de blir litt slappe etterpå da.

Trodde man skulle måle fra undersiden jeg , men er ikke sikker. Bruker øyemål *S*

Måler du fra navlen er det jo forresten ikke rart du er fornøyd med lengden !!!?? :-)

Jeg målte selvsagt ikke fra navlen, men for å forklare at jeg målte fra oversiden brukte jeg den som referansepunkt :o)

Jeg også bruker øyemål, det var derfor jeg valgte ham ;)

Annonse

Gjest kvinnen i ditt liv også, om en stund

Du måler på oversiden, men hvordan du kan begynne ved navelen, skjønner jeg ikke helt.

Snittet er ca 14-15 cm, tykkelsen er jeg mer usikker på.

siden du er mannen i mitt liv om en stund håper jeg virkelig at du er iallefall 17 cm, for dette er bra for meg!

Gjest mannen i ditt liv om 3 år 4 måneder og 1 dager

siden du er mannen i mitt liv om en stund håper jeg virkelig at du er iallefall 17 cm, for dette er bra for meg!

Jadda - den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Jeg målte selvsagt ikke fra navlen, men for å forklare at jeg målte fra oversiden brukte jeg den som referansepunkt :o)

Jeg også bruker øyemål, det var derfor jeg valgte ham ;)

Si det til tigertrollet og en del andre som febrilsk prøver å lure meg til å tro at størrelsen ikke teller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...