luske Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei - det er visst noen av svarene du har gitt meg jeg ikke har fått med meg før nå da jeg slo opp på "svar til meg". Joda - jeg er altså på Haukeland og er også fornøyd. Har av og til følelsen av at de har det travelt og at jeg vil ha mye tid til spørsmål, men de er ellers super! Steier liker jeg veldig godt - han er flink til å få deg til¨å slappe av. Ellers bor jeg i Bergen ja - du også?? Skal ha uttak på onsdag jeg også - har du fått beskjed om innsetting fredag?? Hvordan det da? Sist satte jeg inn igjen først 5 dager etter uttak. Var de sikker i sin sak om dette? Ellers er min erfaring at innsetting ikke gjør vondt i det hele tatt nesten - bare et lite stikk.... Husk at uttaket varer jo så kort tid..... Kanskje vi sees på onsdag da - spørs om jeg tør spørre noen på venterommet om "heter du kummin" - kanskje jeg får noen dumme blikk tilbake da ja :-)) Er det kansje en ny praksis de har med å sette tilbake etter bare 2 dager?? Har du forresten truffet hun kvinnelige legen som skal ha uttaket på oss på onsdag - jeg har ikke truffet henne enda - er hun ok? klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85087-kummin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kummin Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 God morgen Luske Nå har jeg satt siste morgensprøyte. Og det er en lettelse, men den skumle dagen kommer nærmere og nærmere. Jeg har fått ekstradose beroligende av Steier. Han skjønte at jeg var genuint redd. Jeg trodde det var han som skulle ta ut eggene - men det er kanskje Tandberg ? Henne har jeg bare snakket med en gang, så jeg kan vel ikke si så mye om henne. Når det gjelder innsetting så var de helt klare på at det er etter 2 - 3 dager (det avhenger vel også av hvordan egget utvikler seg). Så fredag skal jeg etter planen inn igjen. Var du på KK sist ? Så det blir spennende dager. Jeg lurer på om det er mange som skal inn på onsdag. Hvis vi bare er to så vet vi hvem den andre er, men jeg kommer nok til å være ganske dopet og redd, og ha problemer med forholde meg til omverdenen før inngrepet. Hvis du vil kan skrive til meg på denne e-postadressen : [email protected] (men bare hvis du synes det er greit). Ha en fortsatt fin dag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85087-kummin/#findComment-461988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luske Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 God morgen Luske Nå har jeg satt siste morgensprøyte. Og det er en lettelse, men den skumle dagen kommer nærmere og nærmere. Jeg har fått ekstradose beroligende av Steier. Han skjønte at jeg var genuint redd. Jeg trodde det var han som skulle ta ut eggene - men det er kanskje Tandberg ? Henne har jeg bare snakket med en gang, så jeg kan vel ikke si så mye om henne. Når det gjelder innsetting så var de helt klare på at det er etter 2 - 3 dager (det avhenger vel også av hvordan egget utvikler seg). Så fredag skal jeg etter planen inn igjen. Var du på KK sist ? Så det blir spennende dager. Jeg lurer på om det er mange som skal inn på onsdag. Hvis vi bare er to så vet vi hvem den andre er, men jeg kommer nok til å være ganske dopet og redd, og ha problemer med forholde meg til omverdenen før inngrepet. Hvis du vil kan skrive til meg på denne e-postadressen : [email protected] (men bare hvis du synes det er greit). Ha en fortsatt fin dag Hei igjen kummin - joda je gskal skrive en mail til deg i morgen jeg:-) - men nå kommer jeg meg ikke inn på e-post programmet mitt av en eller annen grunn... Joda jeg var på KK sist også. Jeg skulle egentlig ha uthenting på tirsdag, men det var så fult at de flyttet meg til onsdag - litt dumt, men det er samtidig litt greit å være der en dag de ikke har så vanvittig mye å gjøre. Håper iallefall det at det blir en rolig dag og vi får godt med stell:-)) Har også fått 1 stk tablett, men har ikke bestemt meg om jeg skal bruke den. Skriver mer i morgen:-)) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85087-kummin/#findComment-462554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.