Gå til innhold

Hva er den største penis...

Anbefalte innlegg

Jeg kom over bibiografien til mr.Holmes og der sto det at han hadde en på 10tommer som er ca.25cm. Det kan godt hende at han hadde større, men husker at det var poengtert at han ikke hadde den største for selv kompisen hans hadde større. Men dette er egentlig ikke poenget mitt, men om det er noen der ute som har opplevd enorme greier? Og om det gikk bra å gjennomføre sex med noe slikt. At det finnes noe med 16cm i diameter høres helt sinnsykt ut, men hvem vet!?

Forresten så skulle den sterkeste spruten gå over 3meter i høyden!!! Hvordan i alle verden går det ann?

Er det noen som har opplevd noe slik, eller noe tilsvarende?

Jeg tror ikke det kan være mulig, men på samme måte som verdens største; Hvem vet?

Tja... jeg har da truffet veggen noen ganger, og det skulle ta i det minste tilsi 1-2 meters sprut, så det med 3 meter er nok mulig.

Men 16 i diameter... huff... det begynner jo isåfall å ligne på et godt trent lår. Det er ikke akkurat noe man går ut fra at er veldig praktisk :)

Menmen... man vet aldri. Jeg har sett noen ekstreme bilder, dog har jeg gått ut fra at det har vært fake.

Fortsetter under...

Herregud. Jeg har til dags dato ALDRI spurt om målene på en partners penis!

Hvordan ville dere gutta tatt det, om damene begynte å forhøre seg om penismål????

Hei molli!

Jeg tror det er veldig individuelt. Noen er vel mer følsom mht størrelsen. Men om du absolutt vil spørr, sørg for at partneren er fornøyd med størrelsen selv og at du gir uttrykk for at du synes den er stor nok. :)

mvh

Kall meg hva som helst

Tja... jeg har da truffet veggen noen ganger, og det skulle ta i det minste tilsi 1-2 meters sprut, så det med 3 meter er nok mulig.

Men 16 i diameter... huff... det begynner jo isåfall å ligne på et godt trent lår. Det er ikke akkurat noe man går ut fra at er veldig praktisk :)

Menmen... man vet aldri. Jeg har sett noen ekstreme bilder, dog har jeg gått ut fra at det har vært fake.

Har selv hatt sprut på over en meter i lengden, men dette dreier seg om en sprut på neste 4meter i høyden!!!

Samme personen sprutet over 5meter i lengden. Men en slik utløsning, så må det bli livsfarlig om ei sugde han. Ho måtte jo bli kvalt. Har hørt om noen som ikke har klart å svelge unna pga enorme mengder. Er det noen som har opplevd dette? I snitter skal det vist bare komme 3-5ml.

Herregud. Jeg har til dags dato ALDRI spurt om målene på en partners penis!

Hvordan ville dere gutta tatt det, om damene begynte å forhøre seg om penismål????

Nei, man trenger jo ikke å spørre om målene! Personlig har jeg alltid et målebånd tilgjengelig, for å se om karen er stor nok til å få lov til å slippe til! Man kan jo ikke ta til takke med hva som helst! ;-)

"John holmes hadde jo en på "bare" 25cm"

Det stemmer ikke. Mr. Holmes sin kølle var på nærmere 35 cm.

For øvrig hørtes ikke 16 cm i diameter spesielt mye ut, når til og med min er ca 15 cm i diameter. Så jeg tror du bommer litt på målene.

Ca 15.... Vil det si ganske nøyaktig 11?:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...