Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

bela1365380431

Hei

jeg er nå gravid i sjette mnd.

Min sambor og jeg ble enige om å beholde barnet. Jeg var usikker ettersom vi hadde hatt mange problemer.

Men han ville ikke at jeg skulle ta abort.

Etter en stund ble han sintere og sintere . Og jeg følte at han det var hver gang det ble snakk om ungen.

For ett par dager siden , ga han beskjed om at han klarte ikke å være sammen med meg.

Han vill ikke prat med meg , bare ha meg ut.

Har funnet ut at han har møtt en nye selv om han nekter på det!

Hva skal jeg gjøre siden det er hans leilighet så må jeg flytte , jeg sitter igjen med et baby som kommer i begynnelsen av mars og ingen plass å bo!

Kan man virkeli behandle et annet menneske så simpelt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85090-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest familievernkontoret

Ta kontakt med familierådgivningskontoret i din kommune / bydel. Hvis han vil være med er det fint, hvis ikke går du alene. De hjelper deg / dere til å finne ut hvordan dere skal gjøre dette.

Selvsagt er det kun det praktiske de kan hjelpe med, du vl fremdeles være fortivilet over det som skjer, men når det praktiske er ordnet er det lettere å takle resten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...