Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk et brev i posten fredags ettermiddag....Avlastninggutten våres...Gullgutten vårs blir tatt vekk fra oss og flyttet til nytt fosterhjem som ikke trenger avlastning lenger...

Vi fikk sjokk..Gråt,hylte og brølte ut den første natta.

Men i løpet av dagen har ve bestemt oss for å sloss for gutten!!!Han skal vi ikke miste!!Så no skal vi sloss mot stat og kommune for å få beholde et barn,og få han på fulltid!!

Men så kom ettertankene......

Forsøkene våres...På å få et eget lite knøtt....Det må utsettes til seinere....

Det ble så tungt når tanken fikk synke inn..Hadde gledet meg no til å starte opp i Februar no...

Hoffe....Først få nyheten på å kanskje miste gullgutten og så at vi må utsette forsøket....Det va mye negativt på engang på en fin Lørdagskveld!!!

Måtte bare få blåse ut...Det skal ikke være lett å være ufrivillig barnløs!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85108-utsettelse-p%C3%A5-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hørtes ikke ut som en koselig helg eller lørdagskveld. Har ikke vært borti lignende selv, men føler med deg i frustrasjonen.

Hvorfor skal man alltid være nødt til å sloss for noe som er godt?! Håper dere får beholde avlastingsgutten deres! Skulle bare mangle, spør du meg...

Lykke til - med både det ene og det andre!

Nattkoz fra

Nei, det hørtes ikke ut som en koselig helg eller lørdagskveld. Har ikke vært borti lignende selv, men føler med deg i frustrasjonen.

Hvorfor skal man alltid være nødt til å sloss for noe som er godt?! Håper dere får beholde avlastingsgutten deres! Skulle bare mangle, spør du meg...

Lykke til - med både det ene og det andre!

Nattkoz fra

Hei Raija!

Lenge siden sist!

Det tror at det er viktig at dere sier ifra. Dere bør argumentere med at gutten allerede kjenner dere, og at dere kjenner guttens familie. På grunn av dette vil ikke overgangen bli så stor for gutten! Det lønner seg å si hva man mener, -og komme med saklige argumenter!

Kos fra

Heisann!!

Tusen takk for hilsen lenger nede!

Oj, hvilket dilemma!! Vil dere prøve å bli fosterhjemmet til avlastningsgutten? I så fall, så er det jo sant som du sier at forsøket må utsettes litt ja!

Dilemma? kanskje, ja, men er dere sikre på at dere vil ha gutten hos dere, så er jo saken klar. Du er jo enda ung, og kan ta forsøkene om et år halvannet!

Vet du, ingen andre enn dere har svaret, men jeg forstår hva dere tenker! Den gutten er jo litt "deres". Og omstendighetene rundt gutten tatt i betraktning så tror jeg at dere tar det rette valget!

Stå på, ikke gi dere. Som jeg sier...bedre å sko seg på systemet enn at systemet skor seg på deg... Ikke la dere pille på nesen...

lykke til uansett hva dere velger!!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...