Gå til innhold

Hjelp meg i min jakt på en mann...

Anbefalte innlegg

Jeg har nå klart å kysse litt med min tidligere "kollega" i fylla natt til fredag og i edru tilstand neste morgen på en gjensynsfest for alle oss som hadde arbeidet sammen.

Jeg hadde overhodet ingen følelser for ham på forhånd og heller ikke han for meg (tror jeg) og hadde ikke tenkt tanken engang (har bortimot fantasert om flere av våre andre kollegaer), men nå klarer jeg ikke å la være å tenke på ham.

Jeg hadde ikke trodd han ville det skulle bli mer enn den ene gangen og ikke trodd jeg ville se ham igjen før neste gjensynsfest (hvis det blir noen) og da late som ingenting, men da jeg skulle dra min vei ville han med ut og si farvel. Da sa han: "Ser jeg deg igjen?"

Det var meg som hadde mobiltelefon på meg så jeg fikk hans nummer og han fikk ikke mitt.

Hjelp jeg trenger råd! Jeg vil virkelig se ham igjen. Hvordan skal jeg gå frem? Skal jeg vente noen dager med å kontakte ham, eller skal jeg gjøre det nå med en gang? (28 timer siden vi sa "ha det bra og vel hjem" nå)

Hva skal jeg isåfall si (evt. skrive i en SMS)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85147-hjelp-meg-i-min-jakt-p%C3%A5-en-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

dette er jo ikke noe vanskelig! send en sms!

og se etter om han skriver tilbake! skriv f.eks : hei! takk for sist!lurte på om vi kunne ta en cafe på fredag? hva syns du om det? klem fra( åsså navnet ditt) vanskeligere er det ikke :) lykke til!

Takk! Skulle nok skrevet dette i første innlegg, men han bor i Danmark og jeg i Norge.

Enkelt, ikke sant?

Men dansker elsker å dra til Norge på skiferie.... hehehe

Hehe, du er nå søt da...;

"Skal jeg vente noen dager med å kontakte ham, eller skal jeg gjøre det nå med en gang? 28 timer siden vi sa "ha det bra og vel hjem" nå"

Jeg er egntlig enig med gb at du burde bare gi blaffen i "regler" om hvor lenge man skal vente før man tar kontakt for ikke å være hverken kostbar eller for pågående.

Ærlig interesse er det beste. Har du lyst å ta kontakt med han nå så gjør det:-)

Sånnt taktisk spill er bare slitsomt.

Send han en melding eller ring han du:-)

Lykke til!

Hehe, du er nå søt da...;

"Skal jeg vente noen dager med å kontakte ham, eller skal jeg gjøre det nå med en gang? 28 timer siden vi sa "ha det bra og vel hjem" nå"

Jeg er egntlig enig med gb at du burde bare gi blaffen i "regler" om hvor lenge man skal vente før man tar kontakt for ikke å være hverken kostbar eller for pågående.

Ærlig interesse er det beste. Har du lyst å ta kontakt med han nå så gjør det:-)

Sånnt taktisk spill er bare slitsomt.

Send han en melding eller ring han du:-)

Lykke til!

Enig med tigern.

Jeg ville nå heller sette pris på at mannen er ivrig og viser tydelig at han liker meg - så send en melding med en gang !! :-)

Annonse

Enig med tigern.

Jeg ville nå heller sette pris på at mannen er ivrig og viser tydelig at han liker meg - så send en melding med en gang !! :-)

Leste en litt morsom bok "Slik er menn". Der ble det påstått at ringer ikke mannen (motsatt case altså) innnen 4 dager så var "Jeg ringer deg" bare en setning som passet seg å si..

Sitat: " "Jeg ringer deg" er sannsynligvis den største, mest velbrukte floskelen i romansens historie, kanskje ved siden av "du er den vakreste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv". Man kan si mye om menn, men juge kan vi. "

Og menn forstår seg ikke på kvinner??!! *s*

Du må jo sende ham en sms snarest - om ikke annet så for å gi ham nummeret ditt!

"Hei, takk for sist - her er mitt nummer, hilsen Sofline" eller noe sånt.

Det er jo ganske fint at han bor i Danmark. Det er nærme nok til at man kan være sammen mye, men langt nok unna til at du slipper å ha ham hengende over deg døgnet rundt in case of et forhold:-)

Leste en litt morsom bok "Slik er menn". Der ble det påstått at ringer ikke mannen (motsatt case altså) innnen 4 dager så var "Jeg ringer deg" bare en setning som passet seg å si..

Sitat: " "Jeg ringer deg" er sannsynligvis den største, mest velbrukte floskelen i romansens historie, kanskje ved siden av "du er den vakreste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv". Man kan si mye om menn, men juge kan vi. "

Og menn forstår seg ikke på kvinner??!! *s*

Man vil ha smiger - men den skal komme fra hjertet.

Det er jo egentlig veldig enkelt - de fleste faller for smiger. Ingen liker taktikkeri.

Men jeg er egentlig glad for at jeg ikke forstår meg på menn ..... blir aldri lei av å utforske de for å prøve å finne det ut :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...