Gå til innhold

All is fair in love and war!

Anbefalte innlegg

Det har vært mye syting og klaging fra mennesker her inne i det siste som har blitt bedratt av kone/kjæreste i julebordstria.

Så skylder de på personen som har sjarmert partneren deres... Hmm...

Jeg har tenkt litt på dette i det siste og kommet frem til følgende

De eneste kvinnene jeg -ikke- ville forsøkt å sjekke opp (forsøkt fiske ut av forholdet over til meg hvis jeg var forelsket), er kvinner i samboerforhold hvor barn er involvert.

Dersom jeg bare er ute etter noe kjapp moro på et julebord setter jeg grensen på om hun har samboer.

Dette av respekt for henne og ikke samboeren. Jeg ville jo ikke satt henne i en ukomfortabel situasjon hjemme.

Hvem bryr meg egentlig om at det sitter en hjertesørgende stakkar igjen etter at dama har kastet han på dør og begynt å date meg?

Jeg bryr meg vel egentlig ikke om et ekteskap ryker, hvis hun har det bedre sammen med meg, eller velger å ta sjansen på det.

SÅ gutter og menn, pass på å behandle jentene deres som prinesser ... (hehe)

Noen kommentarer på "fredningsreglene" mine ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85153-all-is-fair-in-love-and-war/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes man bør gi faen uansett. Da mener jeg å gi faen i den grad at man kan rote med hvem man vil, uavhengig av den personenes sivile status.

Det er hennes problem om hun er så tjukk i hue at hun feier over meg en kveld, vel vitende at hun har en mann som sitter hjemme og venter på henne.

Så knull hvem du vil med god samvittighet. Er dama/mannen så umoralsk og gir så faen at hun driter i stakkaren som sitter hjemme, så fortjener hun at ekteskapet går til helvete. Han fortjener det selvsagt ikke, men er man gift med ei fitte så er det uansett bare et tidsspørsmål før det går til helvete for han.

. Gifte damer er også ganske easy. Spesielt nå i julebordsesongen :)

Jeg synes man bør gi faen uansett. Da mener jeg å gi faen i den grad at man kan rote med hvem man vil, uavhengig av den personenes sivile status.

Det er hennes problem om hun er så tjukk i hue at hun feier over meg en kveld, vel vitende at hun har en mann som sitter hjemme og venter på henne.

Så knull hvem du vil med god samvittighet. Er dama/mannen så umoralsk og gir så faen at hun driter i stakkaren som sitter hjemme, så fortjener hun at ekteskapet går til helvete. Han fortjener det selvsagt ikke, men er man gift med ei fitte så er det uansett bare et tidsspørsmål før det går til helvete for han.

. Gifte damer er også ganske easy. Spesielt nå i julebordsesongen :)

Okay, Så du velger å gi faen i at far går fra mor når sønnen Lars er 15 år, midt i puberten og trenger som mest et stabilt oppvekstmiljø. Bare fordi at du var kåt og klarte å supersjarmere / sjenke henne på julebordet ?

Hvis du ville ha noe kjappt og enkelt. Hadde det kanskje fått mindre konsekvenser hvis du satset på den single kollegaen istedet ?

Okay, Så du velger å gi faen i at far går fra mor når sønnen Lars er 15 år, midt i puberten og trenger som mest et stabilt oppvekstmiljø. Bare fordi at du var kåt og klarte å supersjarmere / sjenke henne på julebordet ?

Hvis du ville ha noe kjappt og enkelt. Hadde det kanskje fått mindre konsekvenser hvis du satset på den single kollegaen istedet ?

"Hvis du ville ha noe kjappt og enkelt. Hadde det kanskje fått mindre konsekvenser hvis du satset på den single kollegaen istedet ?"

Jeg satser selvsagt på den single kollegaen, eventuelt begge to.

Det er ikke min skyld at Bob Kåre på 15 havner i et skillsmissehjem. Det er morens skyld.

Og nei, jeg ville aldri sjenket noen til sex. Foretrekker dem i en tilstand hvor de vet hva de gjør.

Annonse

Jeg er faktisk litt enig med deg. Når barn er involvert, er det dumt å begynne å surre.

Av og til er man så full at man ikke er helt klar i toppen.

Og ja, jeg gir fylla skylda, for mange ville aldri vært utro edru.

Jeg er faktisk litt enig med deg. Når barn er involvert, er det dumt å begynne å surre.

Av og til er man så full at man ikke er helt klar i toppen.

Og ja, jeg gir fylla skylda, for mange ville aldri vært utro edru.

"Og ja, jeg gir fylla skylda, for mange ville aldri vært utro edru."

Hvis du gjør noe i fylla som er utenkelig for deg å gjøre når du er edru, så burde du rett og slett ikke drikke.

Konsekvensene kan trossalt bli fatale om du har såpass liten kontroll i fylla at du ikke vet hva du gjør.

"Og ja, jeg gir fylla skylda, for mange ville aldri vært utro edru."

Hvis du gjør noe i fylla som er utenkelig for deg å gjøre når du er edru, så burde du rett og slett ikke drikke.

Konsekvensene kan trossalt bli fatale om du har såpass liten kontroll i fylla at du ikke vet hva du gjør.

Jepp, man blir litt ubetenksom.

Det er jo noe av moroa med alkohol.

Ikke kom her og påstå at du aldri har gjort noe du angrer på dagen derpå!

Jepp, man blir litt ubetenksom.

Det er jo noe av moroa med alkohol.

Ikke kom her og påstå at du aldri har gjort noe du angrer på dagen derpå!

Jeg har gjort mye jeg angrer på dagen etterpå, men jeg har aldri gjort noe i fylla som jeg ikke kunne gjort edru.

Gjør man det så bør man som sagt ikke drikke. De som gjør det har alkoholproblemer og er farlige for seg selv og andre.

Jeg har gjort mye jeg angrer på dagen etterpå, men jeg har aldri gjort noe i fylla som jeg ikke kunne gjort edru.

Gjør man det så bør man som sagt ikke drikke. De som gjør det har alkoholproblemer og er farlige for seg selv og andre.

Ja, jeg er alkoholiker, for jeg gjør dumme ting i fylla... :-)

Annonse

Ja, jeg er alkoholiker, for jeg gjør dumme ting i fylla... :-)

Det har ikke noe med å være alkoholiker å gjøre, bare at du ikke bør drikke alkohol.

Hvis en kompis av deg, snill som et lam, ender opp med å voldta en dame i fylla. Kan det unnskyldes med at han var full?

Selvsagt ikke.

Det kan heller ikke utroskap eller annet.

Og som sagt; det sikreste tegnet på at man ikke bør drikke alkohol er at man gjør ting i fylla som man ikke ville gjort til vanlig.

Spør folk som forsker på alkohol. Dette er sikre tegn på at man ikke bør drikke, for før eller senere kan du gjøre ting som gir alvorlige følger.

Jeg kan gjøre dumme ting i fylla, men aldri ting jeg ikke kunne gjort edru.

Det å skylle på fylla er feigt, med mindre man er 13 år, har luktet på en kork, og ikke vet bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...