Gå til innhold

Sykemelding/vondt etter uttak?

Anbefalte innlegg

Gjest Ayers Rock

Får beskjed senere i dag hvorvidt det blir uttak av egg på onsdag og innsetting på fredag.

Vet dere hvor lenge etterpå det er vanlig å ha vondt og hvor lenge man da evt. blir sykemeldt. Jeg har selv en kontorjobb, men jeg må gå ganske mye.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85268-sykemeldingvondt-etter-uttak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk sykmelding fra og med uttaksdagen til og med innsettingsdagen (tre dager) fra klinikken. Tror det er det vanlige.

Hvordan man føler seg etter uttaket, er individuelt. Dersom man har mange egg, kan man bli ganske så maroder i "underetasjen"; magen hovner opp når de tomme eggposene fylles med vann, og det gjør vondt å gå.

Jeg var litt overstimulert på det første forsøket vårt, da var jeg ganske redusert i noen dager. Gikk på jobb, men var ikke i toppform. Etter det andre forsøket var jeg helt fin, hadde ikke vondt i det heletatt.

Var sykmeldt noen dager ekstra etter det andre forsøket, avtalte det med fastlegen. For meg var det helt ypperlig å få hvile noen dager etter uker med hormoner...

Lykke til!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...