Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slå opp nummeret hans i telefonboken din, trykk på RINGE KNAPPEN!!!

Sms er for fjortiser !

....og for folk som er redde for at den i den andre enden skal legge på så man dermed mister alt håp....

kunne nok ringt, men jeg aner overhodet ikke hva jeg skal si... eller hva jeg skal skrive hvis jeg skal sende en sms til for den saks skyld..

Ulv I Faarikaal

Leste du advarselen, Ulv? :-)

Du kan ikke påstå at det ikke skjer, for det har jeg mange eksempler på.

Men jeg skrev at det var generalisering -i motsetning til mange andre som generaliserer og tror at ALLE er sånn. Det gjør ikke jeg:-)

Du vil gi alle menn ansvaret for hva noen hensynsløse og tankeløse individer gjør ?

Slik jeg gjør med kvinner ?

He-ha-ho

Annonse

Advarsel: Dette innlegget inneholder opptil flere generaliseringer av det motsatte kjønn! Akkurat slike som jeg selv ikke liker.. Så er det sagt:)

Joda, de kan prestere å svare mange dager etterpå og tro det var i går. Og så har de hukommelse som en struts, uten å fornærme strutsene.

F.eks. at vi teller timer og dager.. du skrev jo at det var "28t siden han dro" i går.. Det er typisk oss jenter.. Menn kan ringe om en uke og tro det var i går..

Nei, hvorfor svarte han ikke på meldingen? Kan være flere årsaker, men uansett skal du ikke angre på at du sendte den.

Du kunne ikke vite hvordan han er og hva han tenker..

Den setningen han sa _kan_ være en typisk setning som menn kan finne på å si bare for å si noe i likhet med "jeg ringer deg" eller "vi sees".

Jeg fatter ikke hva sånne fraser er godt for?! Annet enn at de i etterkant fremstår som feige.. Er det bare for å komme seg ut av situasjonen liksom?

Du får ha lykke til. Håper dansken ikke er en av de jeg tok med i generaliseringen..:-)

You know me to well...

pokker også... men så er vi menn til tider ganske så enkle da, men vi mener jo ikke noe vondt med det, det må dere huske...

Mer kommer, miraklene tar litt tid. Her er det ikke skomakerens barn som er problemet, her går skomakeren selv barbeint.

hehe, ja det er gjerne sånn det blir... men regner med å se mer til dette mesterverket, her skal det følges godt med :-)

Annonse

You know me to well...

pokker også... men så er vi menn til tider ganske så enkle da, men vi mener jo ikke noe vondt med det, det må dere huske...

Du klysa er plassert i båsene "plukke-opp-dama-ved-utgangen", "stikker-før-dama- våkner" og "aldri-knull-hjemme-slik-at-du-ikke-blir-kvitt'a" for lengst;)

Feig? Du? Antakelig temmelig gjennomsnittlig.. *flirer*

Dere er pinadø ikke lette å forstå seg på! Enkle? Joa....

Jfr. ditt eget innlegg om hvor lenge man skal vente med å ta kontakt etc... Har det slått deg at han prøver å være "strategisk" og spille litt hard-to-get?

Eller at han er opptatt - og du får svar om en halvtime eller i morgen...

Hvor gammel er fyren? Er ikke sikkert han kan verken lese eller skrive SMS... Og hvis han oppholder seg i Danmark er det ikke sikkert han har fått SMS'en din i det hele tatt! Ring/skriv et kort/skru på "leveringsrapport-funksjonen" på mobilen din så du ser om han har fått meldingen du sender. Dette ordner seg nok! Er ikke alltid gutter svarer på SMS samme hvor interessert de er. Særlig hvis sms'en ikke inneholder et direkte spørsmål (helst fakta-spørsmål!)... Sånn er de, de raringene!

Lykke til!

Hvor gammel er fyren? Er ikke sikkert han kan verken lese eller skrive SMS... Og hvis han oppholder seg i Danmark er det ikke sikkert han har fått SMS'en din i det hele tatt! Ring/skriv et kort/skru på "leveringsrapport-funksjonen" på mobilen din så du ser om han har fått meldingen du sender. Dette ordner seg nok! Er ikke alltid gutter svarer på SMS samme hvor interessert de er. Særlig hvis sms'en ikke inneholder et direkte spørsmål (helst fakta-spørsmål!)... Sånn er de, de raringene!

Lykke til!

hmm.. han er 24 år og burde klare å lese sms da...og jeg tror jeg har skrevt før i tråden at jeg har på leveringrapport og visste han hadde fått den...

Men nå har han jo svart så det er ikke noe problem lenger, ellers takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...