Gå til innhold

så ung, og så mange erfaringer..

Anbefalte innlegg

17 år har jeg vært til..men det vil ikke derfor si at jeg ikke har opplevd ting... jeg har nok opplevd ting de fleste av dere bare kunne drømt om! Det har vært slitsomt å ha erfart så mye, på så kort tid. men jeg betrakter meg selv som en sterk person,så jeg har klart meg bra. De fleste hadde knekt sammen for lenge siden kan jeg tenke meg..(sikter til de som ikke er så sterke). Noen ganger skulle jeg faktisk ønske jeg kunne vært litt mindre sterk i psyken.. men det er i grunn også positivt å være såpass sterk og, når jeg tenker over hva jeg har vært gjennom.. hadde jeg ikke vært såpass sterk hadde jeg mest sannsynlig ikke skrivi dette nå.. Det jeg egentlig skal frem til er at hvis det er noen der ute som kanskje har det som meg eller bare trenger noen svar... skriv til meg! send meg en mail. svarer alle så fort jeg har muligheten til det!Prøver bare og å hjelpe noen, gi noen den støtten de ikke får andre steder, kanskje få de på bedre tanker.. Håper noen tar sjangsen på å svare, og ikke tror jeg er usæriøs! Hvis jeg hadde tenkt riktig vei når jeg begynte på vidregående,kunne jeg kanskje brukt min tid på å hjelpe andre med problemer, i stedenfor å gå der jeg går nå...skulle ønske jeg hadde tenkt meg om!

Klem fra 17åring med erfaringer og ett håp om å hjelpe noen med noen av de samme problemene:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85390-s%C3%A5-ung-og-s%C3%A5-mange-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kjære Pzychobitch

Jeg heter xxx, og har problemer med...."

Hehe - jeg tror det kan være en god ide å bytte nick dersom du har lyst til å framstå som en seriøs rådgiver... :-)

Mulig det du.. men nå "kjenner" såpass mange meg som det...så... Mulig jeg bytter det snart da vettu:)

Hvis du vil få kontakt med noen med "noen av de samme problemene" bør du vel kanskje fortelle hva slags ting det er du har vært gjennom da?

Har egentlig erfaringer om det meste... alt fra rus til sex. spør meg,så finner du jo ut om jeg kan svare på ditt spm f.eks!!

Annonse

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...