Gå til innhold

uff så ufine vi er...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så vi er såpass "løse" altså..

Men det er litt sjokkerende at bare halvparten av enkveldsene skjer med kondom !!!!

:o

nja, joda, må vel være enig i det, men skal også være så pass ærlig at det er vel ikke akkurat det jeg tenker mest på når begjæret er stort og alkoinntaket er større...

hehe, ja du har et poeng, kunne jeg valgt mellom ubeskyttet sex og ei bikkje, så hadde jeg ikke valgt bikkja, for å si det sånn :-)

Jøss, hvor lenge har du tenkt å være snill med meg egentlig? Det har jo vart flere uker nå.. *s*

Ikke at jeg klager altså, men jeg bare venter spydige svar tilbake og så er du så snill atte;)

Man har da ikke ubeskyttet sex i hytt og pine. Det er lite smart. Regnfrakk eller fast knullevenn er tingen;)

Annonse

Jøss, hvor lenge har du tenkt å være snill med meg egentlig? Det har jo vart flere uker nå.. *s*

Ikke at jeg klager altså, men jeg bare venter spydige svar tilbake og så er du så snill atte;)

Man har da ikke ubeskyttet sex i hytt og pine. Det er lite smart. Regnfrakk eller fast knullevenn er tingen;)

uff, nei regnfrakk ødelegger ... blir som å spise fox med papiret på, og det er ikke noe godt... men en fast fuck-buddy er ikke noe å forakte :-)

men snill? tja, er vel kanskje det? er jo tross alt jul snart :-)

uff, nei regnfrakk ødelegger ... blir som å spise fox med papiret på, og det er ikke noe godt... men en fast fuck-buddy er ikke noe å forakte :-)

men snill? tja, er vel kanskje det? er jo tross alt jul snart :-)

Jo, jeg er enig med deg selvsagt. Kondom er kjipt! Derfor er tilfeldig sex ikke så artig....:-(

Når du i dine unge dager plukket opp jentunger på dansegulvet regner jeg med at du var påpasselig med sånt allikevel?

Jeg må innrømme at der har jeg sjanset litt tidligere. Nå har jeg imidlertid blitt 30 og må oppføre meg deretter..

Jo, jeg er enig med deg selvsagt. Kondom er kjipt! Derfor er tilfeldig sex ikke så artig....:-(

Når du i dine unge dager plukket opp jentunger på dansegulvet regner jeg med at du var påpasselig med sånt allikevel?

Jeg må innrømme at der har jeg sjanset litt tidligere. Nå har jeg imidlertid blitt 30 og må oppføre meg deretter..

jeg i min unge, men satte og kausjonerte alder ja... uff,,, begynner å bli gammal veit du... hehe...

joda, det har vel hendt at undertegnede i sin spede ungdom var veldig uforsiktig, men det er mange år siden nå...

men jeg støtter deg fullt ut jeg vet du, du er jo et "forbilde" for meg du vet du... skal tenke hardt på deg i jula jeg, kanskje du får deg en gooood julepresang i år :-)

jeg i min unge, men satte og kausjonerte alder ja... uff,,, begynner å bli gammal veit du... hehe...

joda, det har vel hendt at undertegnede i sin spede ungdom var veldig uforsiktig, men det er mange år siden nå...

men jeg støtter deg fullt ut jeg vet du, du er jo et "forbilde" for meg du vet du... skal tenke hardt på deg i jula jeg, kanskje du får deg en gooood julepresang i år :-)

Ja, du begynner å bli gammel og satt, klysa..*flirer*

Da jeg ikke stoler på at dine velmente ønsker for meg vil gå i oppfyllelse i jula har jeg safet med å bestille meg selv en julegave fra Cupido.... Men det kom kanskje ikke som en bombe? *s*

Ja, du begynner å bli gammel og satt, klysa..*flirer*

Da jeg ikke stoler på at dine velmente ønsker for meg vil gå i oppfyllelse i jula har jeg safet med å bestille meg selv en julegave fra Cupido.... Men det kom kanskje ikke som en bombe? *s*

hehe, pokker heller, tenker jo hardt på deg på hver helg jeg... pokker heller, litt tillit må du ha...

Annonse

Hele Norge ligger i det kalde nord (selv bor jeg i den sørlige delen...)

Som min danske venninne kaller meg: "Vores alle sammens lille ven fra det store kolde Nord"

du er ikke litt besatt av denne danske beileren?

jaja, trodde et øyeblikk at du faktisk var fra nord, her i sør er det ikke hverken kaldt eller mørkt...

du er ikke litt besatt av denne danske beileren?

jaja, trodde et øyeblikk at du faktisk var fra nord, her i sør er det ikke hverken kaldt eller mørkt...

Hvor langt sør mener du?

Her er det i alle fall kaldt nok!

er ikke besatt av denne såkalte danske beileren nei... sa jeg ikke min "danske venninne" ovenfor da? Etter å ha oppholdt meg på et dansk skip i nesten 5 måneder, kjenner jeg en del dansker skjønner du... De pleide alltid å spøke med at jeg var fra Norge: "Du som er fra Norge må vel være vant med kulde" ect..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...