Mickey81 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei. Jeg har en kjæreste, som jeg har vært sammen med i snart 4 år. Forholdet har fungert slik de fleste forhold burde gjøre, med både nedturer og oppturer. Jeg er veldig glad i denne jenta, og hun er veldig glad i meg. Men i september dette året, så la hun inn en annonse på www.penpal.net, fordi hun hadde så veldig lyst på å få seg noen brevvenner. Tiden gikk, og epostene strømmet inn til henne, og hun fikk god kontakt med mange forskjellige mennesker rundt om i hele verden. Men det var en person som spesielt fanget hennes oppmerksomhet, og som hun fikk ekstra god kontakt med. De utvekslet privatadresser og mobilnummer, og begynnte å sende sms og "snailmail" til hverandre. I ettertid har jeg også funnet ut at dem også sender hverandre gaver og andre, små oppmerksomheter, at de sms'er 4-5 meldinger om dagen, og at de sender lange, personlige brev til hverandre, hvor min kjæreste utleverer sitt liv og andre, intime og personlige detaljer. Jeg vet at hun flørter med denne mannen via sms, koseprater via MSN Messenger, samt at de skriver lange og personlige email og snailmail til hverandre. Jeg vet også at hun er forelsket i denne mannen, og at han er veldig betatt av henne. I mine øyne så er dette en form for utroskap, jeg synes det er litt respektløst ovenfor meg at hun bare går og forelsker seg i en annen, uten å snakke med meg om det, føler at hun går bak ryggen min, og at hun lyver til meg, når hun sier at dem bare er venner, mens jeg vet at det er varme følelser i mellom dem. Eneste trøsten jeg har, er at hun er her i norge sammen med meg, mens han er i Australia, og at de aldri har, og sansynligvis aldri kommer til å møtes annet enn på nettet. Hva skal jeg gjøre ?? Skal jeg vente og se om det går over, eller skal jeg bare glemme henne og gå videre. Jeg har prøvd å konfrontere henne med dette, men hun sier at dem bare er gode venner, og at det er alt som er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Tror nok ikke hun er forelsket i en hun aldri har sett... Kanskje hun gjør dette fordi hun ikke synes hun får nok oppmerksomhet av deg, og dekker behovet hos denne australieren? Hvis dette er tilfelle, prøv og gi henne mer oppmersomhet, arranger en romantisk middag e.l. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-464559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mickey81 Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Tror nok ikke hun er forelsket i en hun aldri har sett... Kanskje hun gjør dette fordi hun ikke synes hun får nok oppmerksomhet av deg, og dekker behovet hos denne australieren? Hvis dette er tilfelle, prøv og gi henne mer oppmersomhet, arranger en romantisk middag e.l. Ny informasjon. De har jo på en måte møtt hverandre. De har jo sendt hverandre bilder og slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-464593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg er faktisk enig med deg; det er en form for utroskap i mine øyne. Hun er forelsket i han (eller i ordene fra han, for å være mer korrekt) og han er, i følge deg betatt av henne. Ikke noen god situasjon for deg. Har du tatt opp med henne at denne flørten hennes sårer deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-464614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådgiver in spe Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har du forsøkt å snakke med henne om det, spør henne hvorfor kontakten med denne mannen er så viktig for henne når hun vet at det sårer deg. Kan hende at forholdet deres er blitt en vane, ingen spenning, du tar henne kanskje som en selvfølge, hun får ikke den oppmerksomheten hun har behov for. Er du flink til å fortelle henne positive ting, eller er alt bare kjedelig hverdag hvor alt som skal sies er sagt? Hakker dere mye på hverandre eller er det mest det positive som blir påpekt? Tenk litt over hvordan dere har det, ta en seriøs snakk med henne og spør henne hvordan hun vil ha det. Kanskje forholdet deres er langt fra det som var i forelskelsens rus. Hverdag dreper! Finn på noe!! Gled henne, legg små lapper til henne osv. Send henne en hot mail.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-464617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I know Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ny informasjon. De har jo på en måte møtt hverandre. De har jo sendt hverandre bilder og slikt. Heisann! Du må rett og slett sette foten ned og be henne kutte ut all kontakt med denne mannen. Det at man ikke kan bli forelsket i noen man ikke har sett er bare tull, det er DA man virkelig kan bli forelsket det vet jeg. Etter min mening er hun utro, hun går bak ryggen din og har regelrett et forhold med denne mannen. Ikke ta lett på at de bare skriver med hverandre for dette er utroskap! Og det vil sikkert utvikle seg, snart vil de sees den trangen blir stor dersom de svermer for hverandre. jeg traff min samboer via sms!!! Du må kreve å få prate med henne, og du må forklare hvordan du har det, Så må du be henne kutte kontakten, rett og slett velge mellom dere!! Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-464648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ny informasjon. De har jo på en måte møtt hverandre. De har jo sendt hverandre bilder og slikt. Men ikke i det virkelige liv... folk kan fortone seg ganske annerledes når man møter dem ansikt til ansikt! Og jeg fatter ikke hvordan kjæresten din kan oppføre seg sånn når hun vet det sårer deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-464652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indianeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Heisann! Du må rett og slett sette foten ned og be henne kutte ut all kontakt med denne mannen. Det at man ikke kan bli forelsket i noen man ikke har sett er bare tull, det er DA man virkelig kan bli forelsket det vet jeg. Etter min mening er hun utro, hun går bak ryggen din og har regelrett et forhold med denne mannen. Ikke ta lett på at de bare skriver med hverandre for dette er utroskap! Og det vil sikkert utvikle seg, snart vil de sees den trangen blir stor dersom de svermer for hverandre. jeg traff min samboer via sms!!! Du må kreve å få prate med henne, og du må forklare hvordan du har det, Så må du be henne kutte kontakten, rett og slett velge mellom dere!! Lykke til. Det høres ikke direkte ut som et utroskap, dette her. Men så har jo alt sine definisjoner. I dagens samfunn er det blitt vanlig at folk har venner via SMS og internett. Selv om jeg personlig synes det ikke er noe særlig, så respekterer jeg dem som finner underholdningen og tryggheten i dette. Du skriver at de flørter via SMS og internett. 4-5 meldinger om dagen, var vel det du sa. Men er dette mye? Tenk på hvor mange tekstmeldinger som du egentlig sender hver dag. Både til venner og kjente. Jeg bruker selv SMS en del i jobben, og det kan fort bli 8-10 stk, bare der. Og så vil jo venner og min kone ha info. SMS og e-post er et glimrende medium for å utveksle kort og konsis informasjon. Men å opprettholde et vennskap blir bare dumt. Poenget mitt er at du kanskje tar dette mer alvorlig enn du burde. Spørsmålet er jo hva disse meldingene inneholder. Min kone har selv vist meg meldinger hun har fått av mannlige venner. Og mange av disse er ganske seksuelt ladet. Men siden tekstmeldinger er bygget opp på en måte som gjør språket lett og ledig, kommer ofte slike hentydninger. Ikke bry deg om dette. Tro henne når hun sier at de bare er venner. Du mener hun er forelsket i ham. Hvordan vet du dette? Har hun sagt det til deg? Du har vært sammen med henne i 4 år. Du kjenner henne såpass. Ta det med ro. Hun kjøper nok ingen flybillett til Australia med det første. Vis henne mer oppmerksomhet (eller skaff deg en god nettvenn selv). Da skal du se at alt går tilbake til normalt. Du er nok mer sjalu enn realistisk. Vi har alle opplevd et stikk av sjalusi. Men det går som oftest bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-465289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Men hvordan VET du alt dette? Hm? At hun ER forelsket i han også videre, mener jeg...? Dette lukter av spionasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-465300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pårettvei Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har du forsøkt å snakke med henne om det, spør henne hvorfor kontakten med denne mannen er så viktig for henne når hun vet at det sårer deg. Kan hende at forholdet deres er blitt en vane, ingen spenning, du tar henne kanskje som en selvfølge, hun får ikke den oppmerksomheten hun har behov for. Er du flink til å fortelle henne positive ting, eller er alt bare kjedelig hverdag hvor alt som skal sies er sagt? Hakker dere mye på hverandre eller er det mest det positive som blir påpekt? Tenk litt over hvordan dere har det, ta en seriøs snakk med henne og spør henne hvordan hun vil ha det. Kanskje forholdet deres er langt fra det som var i forelskelsens rus. Hverdag dreper! Finn på noe!! Gled henne, legg små lapper til henne osv. Send henne en hot mail.... Gå fra henne. Hvis hun vil ha deg, ber hun om unnskyldning, og om å få en ny sjanse. Hvis ikke, ja da er hun ikke lenger glad i deg, og da er det best at dere ikke er sammen slik at du får sjansen til å møte en som ikke behndler deg så respektløst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85463-kj%C3%A6resten-min-fl%C3%B8rter-med-andre/#findComment-465306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.