Gå til innhold

Hvordan slikke best?

Anbefalte innlegg

Gjest Johnny B Good

Jeg kom over et eldre innlegg skrevet av Hr.Undrende 36, som jeg fant over gjennomsnittlig interessant. Hvordan slikke best, var spørsmålet. Det kom flere svar, men jentene var beskjedne med sine tilbakemelinger. De av dem som hadde lest SierDuDet (gutt)sitt svar fikk det tydeligvis travelt med ett eller annet, for de hadde ikke tid til å gi en klar tilbakemelding på om hans veiledning var god (men det kunne tyde på at han hadde truffet ett eller punkt). Jeg skulle likevel ønske at flere av dere jenter tok dere tid til å fortelle hvordan dere liker det. Det er nok mange gutter som er interessert, blant andre meg.

Dere finner forøvrig nevnte innlegg ved å bla tilbake til 23.nov.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

(forutenom at hun er våt nok og avslappet...)spør henne hva hun likerda vell...hardt-fort-mykt-sakte.for all del,ikke spenn tunga eller spiss den!la den være myk og flat.du kan jo begynne med klitoris så er det og veldig viktig at du gjør det leeenge.helt til orgasmen er over!og fast rytme sef..;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465304
Del på andre sider

Gjest Johnny B Good

(forutenom at hun er våt nok og avslappet...)spør henne hva hun likerda vell...hardt-fort-mykt-sakte.for all del,ikke spenn tunga eller spiss den!la den være myk og flat.du kan jo begynne med klitoris så er det og veldig viktig at du gjør det leeenge.helt til orgasmen er over!og fast rytme sef..;)

Takker for godt svar. Kvinner (herunder kona)har ikke alltid så lett for å være konkrete når de skal svare på spørsmål. Det er noe enhver lege vet.

Derfor var det minst et par interessante opplysninger du kom med (ikke spiss tunge/fast rytme).

Er interessert i å høre mer om hva som er en god "fast rytme", tempo og hvor lenge man må regne med å holde på. (Er selvsagt klar over at det ikke bare finnes et godt svar, men hva er din / dine personlige erfaringer - gjelder alle som svarer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465390
Del på andre sider

Takker for godt svar. Kvinner (herunder kona)har ikke alltid så lett for å være konkrete når de skal svare på spørsmål. Det er noe enhver lege vet.

Derfor var det minst et par interessante opplysninger du kom med (ikke spiss tunge/fast rytme).

Er interessert i å høre mer om hva som er en god "fast rytme", tempo og hvor lenge man må regne med å holde på. (Er selvsagt klar over at det ikke bare finnes et godt svar, men hva er din / dine personlige erfaringer - gjelder alle som svarer.

Hei J.B.G..

Fast rytme....hvis en stopper opp har endel kvinner lett for å dette helt tilbake til start igjen...

Hvor sterkt/svakt man skal bruke tungen kommer nok ann på kvinnen selv..der er de jo forskjellige også...prøv deg på en mellomting...passe trykk liksom og vær lydhør ovenfor "oppførselen" til kvinnen så skjønner du nok etterhvert hva hun foretrekker.

Mange vil ha stor glede av en finger eller to i vagina samtidig....mange kommer mye fortere da...

Hvor lenge man må holde på kommer ann på hvor lett kvinnen har for å få orgasme og samspillet dere imellom...

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465400
Del på andre sider

Gjest Johnny B Good

Hei J.B.G..

Fast rytme....hvis en stopper opp har endel kvinner lett for å dette helt tilbake til start igjen...

Hvor sterkt/svakt man skal bruke tungen kommer nok ann på kvinnen selv..der er de jo forskjellige også...prøv deg på en mellomting...passe trykk liksom og vær lydhør ovenfor "oppførselen" til kvinnen så skjønner du nok etterhvert hva hun foretrekker.

Mange vil ha stor glede av en finger eller to i vagina samtidig....mange kommer mye fortere da...

Hvor lenge man må holde på kommer ann på hvor lett kvinnen har for å få orgasme og samspillet dere imellom...

Takk for bra svar.

Kan jeg spørre hva som er vanlig tid for deg (siden du likevel er anonym)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465402
Del på andre sider

Takk for bra svar.

Kan jeg spørre hva som er vanlig tid for deg (siden du likevel er anonym)?

Hmmmm...det kommer ann på hvordan partneren jobber det da...er ikke alltid jeg er så flink til å "kreve" heller :)

Jeg er alikavell en av de heldige som oppnår orgasme uten problem...slik at blir det gjort riktig så raser det avgårde i løpet av noen få minutter...

Avhengig av hvor kåt jeg er før han begynner...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465419
Del på andre sider

Gjest Johnny B Good

Hmmmm...det kommer ann på hvordan partneren jobber det da...er ikke alltid jeg er så flink til å "kreve" heller :)

Jeg er alikavell en av de heldige som oppnår orgasme uten problem...slik at blir det gjort riktig så raser det avgårde i løpet av noen få minutter...

Avhengig av hvor kåt jeg er før han begynner...

Er det feil å begynne nokså med en gang mellom beina? Må du være ordentlig "blaut" for å ha glede av en tunge? Hvordan fungerer slikking som middel for å få en kvinne kåt, dersom hun i utgangspunktet ikke er det? (Munnsex på en mann som i utgangspunktet ikke er spesielt kåt, er stort sett en effektiv måte til å få ham kåt på).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465422
Del på andre sider

Er det feil å begynne nokså med en gang mellom beina? Må du være ordentlig "blaut" for å ha glede av en tunge? Hvordan fungerer slikking som middel for å få en kvinne kåt, dersom hun i utgangspunktet ikke er det? (Munnsex på en mann som i utgangspunktet ikke er spesielt kåt, er stort sett en effektiv måte til å få ham kåt på).

Neida...som for dere er dette en effektiv måte å få opp stimen på også hos kvinnen...

Er hun ikke våt da så blir hun det jo fort av deg ikke sant..

Mente bare at hvis han skvetter ned mellom bena sånn med en gang så bruker en kanskje litt lengre tid på å komme enn om en har kost litt og fått opp dampen på forhånd..

Dette er ganske likt som hos dere tror jeg....kan begynne med det, slutte med det, det er godt osv. osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465424
Del på andre sider

Annonse

Det du trenger er ikke en mal for hvordan du best skal få din jente til orgasme.

Det du trenger er å lære litt om kvinner ved å prøve og feile på egen hånd.

Din usikkerhet rundt dette må bort, selvtilliten din må opp, og det klarer du bare ved å knote på egen hånd.

Hør på hva Rubia sa, les det jeg skrev, og prøv deg fram. Utforsikingen skal være morsom, og til slutt blir du en mester du også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465455
Del på andre sider

Ja, jeg får gi mitt personlige bidrag jeg også selv om jeg tidligere alltid har henvist til andre innlegg før..

Først så vil jeg si at slikking er et glimrende forspill uansett om jeg er kåt fra før eller ikke. Blir ihvertfall steinkåt av oralsex -både å gi og ta:)

Gutten må gjerne erte mye med hender og tunge. Ha god tid ellers blir ihvertfall _jeg_ stresset. Hvis jeg føler at gutten helst vil bli ferdig og gå videre til samleie vrir jeg meg fort unna og driter i halvveis slikking..da kan det være det samme.. -bruk TID.

Tungen leker gjerne på de ytre kjønnsleppene, innside av lår og rundt vaginaåpningen.

Når han begynner å nærme seg klitoris og området rundt har mange forskjellige teknikker alt etter som hvilke erfaringer de har med jenter og hvor flinke de er.

Både bred tunge, spiss tunge, lange/raske/harde strøk er godt. En variasjon er bra. Uten å stresse. At dere blir sliten er forståelig, men fingre kan erstatte... Lytt til om hun liker det. Vrir hun seg, himler med øya, stønner.. er et godt tegn;)

Jeg liker godt en finger (eller to) opp i vagina som presser mot g-punktet når jeg er "varmet opp". En varm tunge på klitoris mens fingeren jobber inni er nydelig.

Hvis hun tenner på analen er det et godt tips. En finger som leker bak er også deilig.

Veksle på med å slikke oppover, på tvers og direkte på klitoris (om det ikke er for følsomt).

Generelt er vi jenter ikke konstruert på samme måte som dere gutta. Vi er mer (som sexolog Gro sa) som en gammeldags kokeplate som varmes opp sakte, i snitt ha mer enn 15min (mener det var det jeg leste) for å oppnå orgasme (hvis man får det). Noen får det lettere, mens andre kanskje trenger myyyye mer..En halvtimes stimuli er ikke uvanlig.

Du bør ikke stoppe opp. Vi har lett for å måtte "starte helt på nytt" om dere stopper opp midt i. Vi kan holdes varm med fingre hvis tunga er sliten. Eventuelt kan man starte et samleie for så å stoppe opp og forsette oralsexen..

Det er ikke enkelt å være gutt og vite hvilke knapper dere skal trykke på. Det er svært individuelt hva som skal til for oss, tempo, hurtighet, tid etc...

Håper dette besvarte litt av det du lurte på:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465476
Del på andre sider

Ja, jeg får gi mitt personlige bidrag jeg også selv om jeg tidligere alltid har henvist til andre innlegg før..

Først så vil jeg si at slikking er et glimrende forspill uansett om jeg er kåt fra før eller ikke. Blir ihvertfall steinkåt av oralsex -både å gi og ta:)

Gutten må gjerne erte mye med hender og tunge. Ha god tid ellers blir ihvertfall _jeg_ stresset. Hvis jeg føler at gutten helst vil bli ferdig og gå videre til samleie vrir jeg meg fort unna og driter i halvveis slikking..da kan det være det samme.. -bruk TID.

Tungen leker gjerne på de ytre kjønnsleppene, innside av lår og rundt vaginaåpningen.

Når han begynner å nærme seg klitoris og området rundt har mange forskjellige teknikker alt etter som hvilke erfaringer de har med jenter og hvor flinke de er.

Både bred tunge, spiss tunge, lange/raske/harde strøk er godt. En variasjon er bra. Uten å stresse. At dere blir sliten er forståelig, men fingre kan erstatte... Lytt til om hun liker det. Vrir hun seg, himler med øya, stønner.. er et godt tegn;)

Jeg liker godt en finger (eller to) opp i vagina som presser mot g-punktet når jeg er "varmet opp". En varm tunge på klitoris mens fingeren jobber inni er nydelig.

Hvis hun tenner på analen er det et godt tips. En finger som leker bak er også deilig.

Veksle på med å slikke oppover, på tvers og direkte på klitoris (om det ikke er for følsomt).

Generelt er vi jenter ikke konstruert på samme måte som dere gutta. Vi er mer (som sexolog Gro sa) som en gammeldags kokeplate som varmes opp sakte, i snitt ha mer enn 15min (mener det var det jeg leste) for å oppnå orgasme (hvis man får det). Noen får det lettere, mens andre kanskje trenger myyyye mer..En halvtimes stimuli er ikke uvanlig.

Du bør ikke stoppe opp. Vi har lett for å måtte "starte helt på nytt" om dere stopper opp midt i. Vi kan holdes varm med fingre hvis tunga er sliten. Eventuelt kan man starte et samleie for så å stoppe opp og forsette oralsexen..

Det er ikke enkelt å være gutt og vite hvilke knapper dere skal trykke på. Det er svært individuelt hva som skal til for oss, tempo, hurtighet, tid etc...

Håper dette besvarte litt av det du lurte på:-)

>Både bred tunge, spiss tunge, lange/raske/harde strøk er godt. En variasjon er bra. Uten å stresse.

Uten å stresse er verdt å merke seg. Min erfaring er at gjevnt og rolig tempo over tid er mye mer effektivt en raske bytter mellom frem og tilbake, opp og ned, hit og dit osv. Da får følelsen tid til å bygge seg opp skikkelig i jenta.

Og jeg har enda ikke opplevd noen som ikke har likt to fingre i musa samtidig som de blir slikka. Bare å presse som trollet sier har jeg aldri forsøkt, men jeg pleier å bevege fingrene rolig rundt der inne mens jeg gir press oppover. Det samme gjelder her som med tunga, ikke stressing med rolig og gjevnt.

Men som trollet sier, alle jenter er forskjellige. Vær forberedt på individuell tilpasning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465641
Del på andre sider

>Både bred tunge, spiss tunge, lange/raske/harde strøk er godt. En variasjon er bra. Uten å stresse.

Uten å stresse er verdt å merke seg. Min erfaring er at gjevnt og rolig tempo over tid er mye mer effektivt en raske bytter mellom frem og tilbake, opp og ned, hit og dit osv. Da får følelsen tid til å bygge seg opp skikkelig i jenta.

Og jeg har enda ikke opplevd noen som ikke har likt to fingre i musa samtidig som de blir slikka. Bare å presse som trollet sier har jeg aldri forsøkt, men jeg pleier å bevege fingrene rolig rundt der inne mens jeg gir press oppover. Det samme gjelder her som med tunga, ikke stressing med rolig og gjevnt.

Men som trollet sier, alle jenter er forskjellige. Vær forberedt på individuell tilpasning.

"Min erfaring er at gjevnt og rolig tempo over tid er mye mer effektivt en raske bytter mellom frem og tilbake, opp og ned, hit og dit osv. Da får følelsen tid til å bygge seg opp skikkelig i jenta. "

Absolutt viktig! Det trengs tid for å bygge seg opp og mange slikker litt "her og der" hvilket bare blir til frustrasjon..og man ramler litt ned til bunnen igjen..

Tja, jeg mente vel ikke å holde fingrene komplett i ro heller der inne..fingerpuling er godt, men ikke av typen "jeg tror jeg har mistet noe der inne og prøver febrilsk å grave det frem"...

Med press mente jeg at stimulering av g-punkt krever et visst trykk (lik 1kg omtrent), men sirkulering, stryking i nedoverbevegelser og press i variasjon gjør susen;)

Rolig og jevnt, ja. Det tar ikke lang tid å komme til platåfasen, men videre opp mot orgasme er forskjellig hvor mye som skal til..:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465658
Del på andre sider

Det funker også meget effektivt på kvinner...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465920
Del på andre sider

Gjest jellybean

Jeg syns det er digg hvis han spenner tunga så den blir hard jeg:) Myk tunge gjør susen i starten, men det er ikke nok hvis jeg skal få en orgasme av den kraftige typen. Da må det gå litt hardere for seg etter hvert. Vi er forskjellige ja;) Ellers er jeg helt enig med de som sier at det er frustrerende når han "vimser" hit og dit og skifter tempo hele tiden. Jeg blir nesten litt gretten når det skjer jeg, og til slutt har lysten gått helt over........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-465949
Del på andre sider

Gjest Johnny B Good

Ehm...nei.

Takker for mange gode og konkrete råd, alle sammen. Til SDD: Takk for dine selvsikre, overlegne og velmente råd. Jeg må imidertid få nevne at det ikke er alle mannfolk som har så allsidig erfaring som du tydeligvis har, og som derfor ikke kan skaffe seg allverdens variert erfaring selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85503-hvordan-slikke-best/#findComment-466511
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...