Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å få en melkelignende veske ut av puppen når en ikke er gravid? Jeg sluttet på p-pille for to-tre måneder siden og etter det har denne vesken kommet ut av puppen min når jeg klemmer på den. Jeg blir jo litt urolig da. Kan det være at jeg er hormonforstyrret av P-pillene? Jeg har også lagt på meg fryktelig mye av de, som jeg ikke klarte å få vekk når jeg gikk på p-pillene til tross for iherdig trening og sunn mat.(når jeg sluttet ble det litt lettere) Jeg syns det virker unormalt. Er jeg unormal? Også lurer jeg på om det er vanlig å få uregelmessig, litt rar (lite) mensturasjon når en slutter på p-pille??

Jeg er seksuelt aktiv, men vi bruker beskyttelse og passer alltid på å sjekke at alt er gått bra. Jeg kan vel ikke være gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85522-melk-fra-puppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...