Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig tatt det offisielle skrittet fra UFB forumet til adopsjonsforumet. Fryseforsøket vårt var helt mislykket. Ingen av de fem eggene vi hadde tålte opptiningen. Litt trist, men for å være helt ærlig, jeg pustet litt lettet ut også. Jeg gledet meg ikke akkurat til å måtte gå gravid de første ukene tatt i betraktning at det kunne ende med abort igjen. Nå er IVF et tilbakelagt stadie for oss, og det føles utrolig godt.

Adopsjon er ingen ny tanke for oss. Før vi startet med det forsøket som endte med ei IVF prinsesse, hadde vi vært på et informasjonsmøte om adopsjon og samlet massevis av brosjyrer. Jeg har vel alltid tenkt at jeg kunne tenke meg å få to egenfødte barn og adoptere ett. Nå blir det ei IVF prinsesse og ei/en Kina prinsesse/prins. Jeg gleder meg ufattelig mye.

Jeg forsvinner nok ikke helt herfra. Noen gode råd kan jeg nok komme med ennå. Kanskje treffer jeg noen av dere på adopsjonsforumet også etterhvert. Tiden vil vise. :o)

Lykke til videre med all prøverøring til dere alle.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85526-jeg-har-byttet-forum-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så deilig det må være å ha kommet til en beslutning. Tipper at det kommer til å bli en spennende tid framover og nå vet dere at det blir barn tilslutt!

Ser at du har bidratt masse på dette forum og hjulpet meg bl.a ang. egenbetalings saken. Tusen takk for det. Håper du ikke forsvinner helt herfra da.

Vi kommer muligens til å ta et siste forsøk etter nyttår, men jeg har store kvaler. Nettopp pga at et evt. nytt svangerskap kan bli en stor belastning siden jeg har opplevd så mange aborter.

Lykke til videre med adopsjonsprosessen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85526-jeg-har-byttet-forum-o/#findComment-465434
Del på andre sider

Jeg har sendt deg en mail, yogi med min nye adresse! Igjen: grattis med et viktig valg, det blir spennende å vandre sammen på den laaaaaange veien mot Kina!

Klem, tango

Heisann Yogi!

Jeg vil ønske deg lykke til med adoptiv prossesen,og jeg håper dere får Kina's nydeligste nurk!

Vet ikke om du vet hvem jeg er,men jeg har følgt med deg i prossessen,siden vi bor i samme bydel.Da blir man straks litt nygjerrig det er noe tilknyttning....hehe...

God Jul!

Klæmma fra ei Gausel nisse..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85526-jeg-har-byttet-forum-o/#findComment-467192
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...