Gjest lintong Skrevet 3. november 2000 Skrevet 3. november 2000 Er det vanlig å blø etter bruk av angrepillen? Jeg tok den for 5 dager siden, og i dag kom det en blødning. Jeg har ikke hatt noen smerter, og ingen andre bivirkninger. Forrige menstruasjon startet 23.10 og varte i tre dager. Jeg har ikke brukt noen p-piller. Skal jeg gå til legen for en sjekk, eller hvor lenge kan jeg vente? Det er kanskje normalt med litt uregelmessighet i menstruasjonen etter at man har tatt angrepillen? Takk for svar! 0 Siter
Gjest lintong Skrevet 4. november 2000 Skrevet 4. november 2000 Det blør stadig mer, akkurat som en vanlig menstruasjon. Men det er bare 13 dager siden sist!? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. november 2000 Skrevet 4. november 2000 Ja, det er vanlig med en slik ekstra blødning pga de hormoner som finnes i angrepillen., du behøver ikke å gå til lege av den grunn. Du bør bruke prevensjon helt til du får neste normale menstruasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.