Gå til innhold

Hjelp meg å velge sånn penisdings

Anbefalte innlegg

ja en som skjønner!!!!!!

Ehm...skjønner og skjønner, fru Blom. Sms-språk er det ekleste jeg vet.

Skriver du sånn i skolestilene dine også?

Hva pokker skal man med sms-språk når en har tastatur?

Det er grusomt å lese, og vitner om at du ikke har skjønt at man skal skrive vanlig norsk på steder der man ikke har plassmangel. Her inne kan vi skrive så lange innlegg vi vil, ikke noe vits å forkorte alle ord da.

*oppgitt*

Fortsetter under...

Gjest jente svak 17

Ehm...skjønner og skjønner, fru Blom. Sms-språk er det ekleste jeg vet.

Skriver du sånn i skolestilene dine også?

Hva pokker skal man med sms-språk når en har tastatur?

Det er grusomt å lese, og vitner om at du ikke har skjønt at man skal skrive vanlig norsk på steder der man ikke har plassmangel. Her inne kan vi skrive så lange innlegg vi vil, ikke noe vits å forkorte alle ord da.

*oppgitt*

Hva er det, det går i med dere folk.....er det ikke lov å skrive slik som man vil jeg svarte ikke på deres innlegg...så...hva er problemet!!!???

Hva er det, det går i med dere folk.....er det ikke lov å skrive slik som man vil jeg svarte ikke på deres innlegg...så...hva er problemet!!!???

Problemet er at når du er gammel nok til å søke jobb, greier du ikke å skrive søknaden riktig.

*muahahahaha*

Men seriøst, det er ekkelt å lese. Og hvis du vil bli tatt litt seriøst her inne bør du ikke skrive sånn. Du ser jo hva som skjer da....

Du blir tatt mye mer seriøst hvis du skriver ordentlig :-)

Gjest jente svak 17

Problemet er at når du er gammel nok til å søke jobb, greier du ikke å skrive søknaden riktig.

*muahahahaha*

Men seriøst, det er ekkelt å lese. Og hvis du vil bli tatt litt seriøst her inne bør du ikke skrive sånn. Du ser jo hva som skjer da....

Du blir tatt mye mer seriøst hvis du skriver ordentlig :-)

oki da...beklager så mye skal aldri skje igjenn....skal være stor å flink jente å skrive skikkelig......går det ann....ja ja koz dere

oki da...beklager så mye skal aldri skje igjenn....skal være stor å flink jente å skrive skikkelig......går det ann....ja ja koz dere

Sleng på noen punktumer og kommaer nå, så blir det bra ;-)

Mente ikke å være ekkel, men ville bare opplyse deg om hvorfor noen slenger med leppa.

Man virker faktisk mye yngre når man ikke skriver ordentlig...

Ha en fin kveld da, ikke vær lei deg :-)

Gjest jente svak 17

Sleng på noen punktumer og kommaer nå, så blir det bra ;-)

Mente ikke å være ekkel, men ville bare opplyse deg om hvorfor noen slenger med leppa.

Man virker faktisk mye yngre når man ikke skriver ordentlig...

Ha en fin kveld da, ikke vær lei deg :-)

Er ikke lei meg, det går helt greit! Ha en fin kveld du også! =)

Annonse

Gjest jente svak 17

;-)

Du, den penisringen med vibrator som du nevnte...hvor fikk man kjøpt den? Selges den på nett?

Stakkars gubben min, få sånne ting tredd nedover stasen ;-)

Har prøvd en slik en,eller vi har prøvd en slik sammen =) Den jeg har, har jeg kjøpt på dildo-party! får sikkert kjøpt den over nettet. Men hvor bor du? Den jeg har hete cock tease...

Har prøvd en slik en,eller vi har prøvd en slik sammen =) Den jeg har, har jeg kjøpt på dildo-party! får sikkert kjøpt den over nettet. Men hvor bor du? Den jeg har hete cock tease...

Jeg bor i Sarpsborg...sikkert ikke noe dildoparty her ;-Þ

Hvem var det som hadde partyet da? Erotikknett? Han&Henne?

Gjest jente svak 17

Jeg bor i Sarpsborg...sikkert ikke noe dildoparty her ;-Þ

Hvem var det som hadde partyet da? Erotikknett? Han&Henne?

Er ikke helt sikker på hvem som hadde det. Tror de het Body Party,men som sagt er ikke helt sikker. Men der du bor,gå på et kondomeri eller sex butikk de har en hau med slike penis ringer med vibratorer...men husk bruk masse glide krem når den skal på-ellers sier jeg bare stakkars gutt! =)

Er ikke helt sikker på hvem som hadde det. Tror de het Body Party,men som sagt er ikke helt sikker. Men der du bor,gå på et kondomeri eller sex butikk de har en hau med slike penis ringer med vibratorer...men husk bruk masse glide krem når den skal på-ellers sier jeg bare stakkars gutt! =)

Hihihi ;-)

Nærmeste sexshop herfra ligger vel på Svinesund...Høna Agda :-)

Skal dit på lørdag, men det er sånn familietur med mormor og hele pakka, så det blir nok ikke noe shopping da *s*

Får vel heller titte litt på nettet, det er så mye greiere ;-)

Gjest jente svak 17

Hihihi ;-)

Skal dit på lørdag, men det er sånn familietur med mormor og hele pakka, så det blir nok ikke noe shopping da *s*

Håper du finner noe du liker =) klemz

Annonse

Gjest jente svak 17

Hihihi ;-)

Har du vært inne på www.kondomeriet.no??? hvis nei gå inn der....

Har du vært inne på www.kondomeriet.no??? hvis nei gå inn der....

Jada, har vært der ;-)

Men du, hvordan i alle dager får man på disse ringene da? Er de veldig elastiske? Eller skal de tas på når han er slapp? Hmmm...snodige greier ;-)

Gjest jente svak 17

Jada, har vært der ;-)

Men du, hvordan i alle dager får man på disse ringene da? Er de veldig elastiske? Eller skal de tas på når han er slapp? Hmmm...snodige greier ;-)

de utvider seg litt gummi lingnende,men som eg sa du må bruke mye glide krem,å den skal på, på en stiv penis =) vibratoren skal være på magen sin side slik at klitoris stimuleres!

Det er "og" begge stedene. Igjen er, som du ser, med én n, og det gjelder også an.

Tenkte bare jeg skulle gi deg et lite spark i rævva ut av startgropa.

Forøvrig er du nå ganske søt da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...