Gå til innhold

frykt for oralsex

Anbefalte innlegg

Jeg ble voldtatt som liten og har derfor fullstendig noia når det kommer til å suge kjæresten min.. vet at han skulle ønske jeg kunne gjøre det, men han har alldri tvingt meg, og sier atjeg absolutt ikke trenger å gjøre noe jeg ikke vil.. er redd for at han skal smake likt som de som... uansett, er det noen som har noen tips, hvordan kan jeg overkomme frykten slik at jeg kan gjøre det?

har så utrolig lyst, men får meg ikke til å gjøre det.. føler meg totalt mislykka, spes når jeg tenker på hvor godt gutter liker det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at du har en forståelsesfull kjæreste!:-)

Du har lyst, men tør ikke sier du. Han vet om sperren og angsten din og det er bra.

Kan du ikke nærme deg det sakte da? Du trenger ikke "kjøre løpet helt ut" vet du:-) Du kan kose med penisen hans, prøve å kysse den -smake med bare leppene. Runke litt med hånda di..

Og så kan du trekke deg tilbake og prøve igjen en neste gang? Det er kjempeviktig, kan jeg tenke meg, at du ikke føler noe press. Hvis han støtter deg synes han nok det er nydelig bare du viser interesse for penisen hans og prøver deg litt fram:-)

Hvis du føler at du ikke vet hvordan det skal gjøres er det kanskje en idé å lese om hvordan man suger en mann. Da føler du deg kanskje tryggere underveis?

Bare noen tips. Jeg kan bare forestille meg hvor vanskelig det er for deg, jeg kan ikke vite..

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465669
Del på andre sider

hei hei skjønner totalt hva du mener ble selv som 13 åring voldtatt av to menn...han ene ville eg skulle suge ham!!!! har type nuh vi har vært sammen i 1 år...han vet hva som har skjedd mg å sier d samme at eg må si nei hvis eg ikke ville du har rett d e vanskelig...men tenk på d at dette e gutten din du kan ikke la de/han som gjorde d mot dg styre livet ditt d blir ttalt feil,men først må du klare å la være å tenke på han/de som gjorde d forferdlige mot dg...tenk på typen din....!!! pS: vet han ka som har skjedd...??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465671
Del på andre sider

Jeg har også store problemer med suging og det skyldes opplevelser som ligner på dine. Jeg ble ikke voldtatt men jeg ble presset til å utføre oralsex. Jeg var alfor ung og redd til å si nei. Jeg orker ikke og tenke på oralsex engang og ikke vil jeg venne meg til det heller for jeg syns det er både ekkelt og fornedrende, jeg får brekninger bare jeg tenker å å ha den i munnen. Munnen skal være ren og der hører ikke ekle kjønnsvæsker til. Sånn tenker jeg, men jeg syns du er modig som har tenkt å prøve å bli vant med det, det orker nemlig ikke jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465835
Del på andre sider

Jeg har også store problemer med suging og det skyldes opplevelser som ligner på dine. Jeg ble ikke voldtatt men jeg ble presset til å utføre oralsex. Jeg var alfor ung og redd til å si nei. Jeg orker ikke og tenke på oralsex engang og ikke vil jeg venne meg til det heller for jeg syns det er både ekkelt og fornedrende, jeg får brekninger bare jeg tenker å å ha den i munnen. Munnen skal være ren og der hører ikke ekle kjønnsvæsker til. Sånn tenker jeg, men jeg syns du er modig som har tenkt å prøve å bli vant med det, det orker nemlig ikke jeg.

Kjekt for dine kjærester da, som må "lide" fordi du ikke gidder å gjøre noe med det. Da liker jeg bedre de som prøver å gjøre noe med det.

Det er ikke ekkelt osv, det er kun noe du synes pga dine opplevelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465854
Del på andre sider

Annonse

Kjekt for dine kjærester da, som må "lide" fordi du ikke gidder å gjøre noe med det. Da liker jeg bedre de som prøver å gjøre noe med det.

Det er ikke ekkelt osv, det er kun noe du synes pga dine opplevelser.

Ja stakkars, stakkars han som han må lide for at jeg mitt troll ikke utstår å ta en kuk i munnen etter å ha blitt seksuellt misbrukt. Tenk han får ikke oralsex han må ta til takke med anal, samleie i 75 ulike stillinger,strippeshow og ellers alt som kan tenkes. Staaaakkars mann ja. Tenk at han må avstå fra den ENE lille tingen som kjærsten hans ikke klarer uten å bli kvalm, for ei merr!!!

Har DU blitt utsatt for overgrep noen gang? Vet du noen ting om hvordan ddet kan oppleves for offeret? Du er ikke mye å ha sjøl unnskyld at jeg sier det. Hvorfor skal jeg tvinges til å gjøre noe som jeg har så store problemer med bare for at han syns det er kult og vil at jeg skal? Jeg kan si med bortemot hundre prosent sikkerhet at hvis jeg noen gang klarer å lære meg til å gjøre det kommer det til å være fordi jeg greier å skru av hjernen helt mens det pågår sånn at jeg slipper å tenke på hva som skjer, og ikke for at jeg liker det. Noen gutter er utrolig ego og du er visst en av dem. At jenta lider ække så nøye bare dere får prøvd ut alt dere fantaserer om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465901
Del på andre sider

tusen takk for raske svar :)

ja, han vet hva som har skjedd.. det visste han før vi ble sammen, så han vet hvorfor jeg er som jeg er.

ungo, har akkurat de samme tankene.. samleie er greit, men munnen er liksom.. hellig for å si det sånn.. har vurdert å prøve mens han har kondom på først for å se hvordan det går, men er ikke sikker.. vet ikke hvordan jeg skal be han hverken om deteller å ta det sakte slik som dere andre sa.. han kommer til å være redd for at jeg presser meg for langt og egentlig ikke vil selv, men det vil jeg jo!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465910
Del på andre sider

Godt at du har en forståelsesfull kjæreste!:-)

Du har lyst, men tør ikke sier du. Han vet om sperren og angsten din og det er bra.

Kan du ikke nærme deg det sakte da? Du trenger ikke "kjøre løpet helt ut" vet du:-) Du kan kose med penisen hans, prøve å kysse den -smake med bare leppene. Runke litt med hånda di..

Og så kan du trekke deg tilbake og prøve igjen en neste gang? Det er kjempeviktig, kan jeg tenke meg, at du ikke føler noe press. Hvis han støtter deg synes han nok det er nydelig bare du viser interesse for penisen hans og prøver deg litt fram:-)

Hvis du føler at du ikke vet hvordan det skal gjøres er det kanskje en idé å lese om hvordan man suger en mann. Da føler du deg kanskje tryggere underveis?

Bare noen tips. Jeg kan bare forestille meg hvor vanskelig det er for deg, jeg kan ikke vite..

:-)

tusen takk for raske svar :)

ja, han vet hva som har skjedd.. det visste han før vi ble sammen, så han vet hvorfor jeg er som jeg er.

ungo, har akkurat de samme tankene.. samleie er greit, men munnen er liksom.. hellig for å si det sånn.. har vurdert å prøve mens han har kondom på først for å se hvordan det går, men er ikke sikker.. vet ikke hvordan jeg skal be han hverken om deteller å ta det sakte slik som dere andre sa.. han kommer til å være redd for at jeg presser meg for langt og egentlig ikke vil selv, men det vil jeg jo!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85639-frykt-for-oralsex/#findComment-465915
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...