Gå til innhold

Noen med som bruker p-sprøyten??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mistet mensen helt og har ikke hatt den på flere år. Merket ingen andre bivirkninger.

Det som er dumt, er at man må ha mens, derfor har jeg måttet begynne på hormonkur nå for å få den i gang igjen, enda det er 1,5 år siden jeg sluttet å ta sprøyta.

Jeg mistet mensen helt og har ikke hatt den på flere år. Merket ingen andre bivirkninger.

Det som er dumt, er at man må ha mens, derfor har jeg måttet begynne på hormonkur nå for å få den i gang igjen, enda det er 1,5 år siden jeg sluttet å ta sprøyta.

oki...tusen takk for svar!! =) nei jeg er redd for å få småblødninger en venninde av meg hadde der i en måned i strekk....=( det må være slitsomt...tokk p-sprøyten for en uke siden...fikk veldig mye ryggsmerter ii fire dager i strekk....men har enda ikke fått noen blødninger...

"Det som er dumt, er at man må ha mens"

Hvorfor det egentlig? Jeg spiser p-piller uten pause, Mette sa det var greit...men jeg har ikke mensen da...???

*forvirret*

Jeg prøvde det. De to første månedene fungerte det bra, helt til den tredje hvor jeg hadde småblødninger hver ENESTE dag. Ble drittlei.

Ville heller prøvd p-ringen. Da vet du når du får menstruasjon også.

P-ring har ikke hørt om dette....litt for sent kansje nuh tok p-sprøyten for en uke siden =)

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Tror det er veldig forskjellig fra person til person.

Jeg fikk sprøyten for 1 mnd siden og har blødd kontinuerlig siden.

Er ganske drittlei, ettersom jeg da allerede har blødd i 6 uker før dette i forbindelse med fødsel.

En får jo bare håpe at det gir seg snart.

Det er kjipt når det står på, men til gjengjeld slipper man å tenke mer på å huske pillen, kondomer etc.

Ellers har jeg ikke merket noen andre bivirkninger.

"Det som er dumt, er at man må ha mens"

Hvorfor det egentlig? Jeg spiser p-piller uten pause, Mette sa det var greit...men jeg har ikke mensen da...???

*forvirret*

Det dumme er at hvis man ikke har eggløsning, blir på en måte egget liggende og det kan danne seg en cyste. Slimhinnene får en annen tykkelse og det kan i det lange løp utvikle seg til kreft. (Litt usikker på formuleringen, men M.M. kunne kanskje forklart det bedre enn meg).

Noe sånt forklarte gynekologen meg det for et par dager siden.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person.

Jeg fikk sprøyten for 1 mnd siden og har blødd kontinuerlig siden.

Er ganske drittlei, ettersom jeg da allerede har blødd i 6 uker før dette i forbindelse med fødsel.

En får jo bare håpe at det gir seg snart.

Det er kjipt når det står på, men til gjengjeld slipper man å tenke mer på å huske pillen, kondomer etc.

Ellers har jeg ikke merket noen andre bivirkninger.

tusen takk for svar =)

Det dumme er at hvis man ikke har eggløsning, blir på en måte egget liggende og det kan danne seg en cyste. Slimhinnene får en annen tykkelse og det kan i det lange løp utvikle seg til kreft. (Litt usikker på formuleringen, men M.M. kunne kanskje forklart det bedre enn meg).

Noe sånt forklarte gynekologen meg det for et par dager siden.

Oj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...