Gå til innhold

Noen gutter fortelle hvordan de liker å bli sugd???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sug/slikk ballene....

bruk gjerne tunga aktivt på undersiden av hodet(ved strengen)...også mens du har han i munnen...

følelsen sitter i hodet, ikke så mye i skaftet, konsentrer deg der oppe..

sug dybt hvis du klarer, det kjennes veldig trangt og godt...

runk han mens du suger....

og sist men ikke minst...., vis at du nyter det :-)

Lykke til, med din instilling blir du nok god...:-)

sug/slikk ballene....

bruk gjerne tunga aktivt på undersiden av hodet(ved strengen)...også mens du har han i munnen...

Takker for svar, ja vil selfølgelig bli bedre i dette,derfor spør jeg =)

Gjest ikke undertegnet

sug/slikk ballene....

hvordan kan man runke ham mens man suger.....????

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hun(og de andre som har sugd meg)holder rundt skaftet med en, eller begge hender, og beveger den/dem så opp og ned, i samme takt som hun tar meg inn ut av munnen:-)

Er dette fattbart nå :-)???

Fattbart:-)

"Hei! Jeg er født i 1985, og lever av å suge pikk! Lær meg metoder, da!" - Sikker på at du ikke har tatt på en erigrert pikk en gang..! Eller..? ;)

nei det tror jeg blir litt feil har type å suger pikk ganske mye...men vil bare høre hva dere andre gutter stns hvordan dere liker det,er det ikke lov å spørre jeg spurte om svar ikke meninger fra deg....så du må lese innlegget en gang til så kan du kansje skjønne nokke....

nei det tror jeg blir litt feil har type å suger pikk ganske mye...men vil bare høre hva dere andre gutter stns hvordan dere liker det,er det ikke lov å spørre jeg spurte om svar ikke meninger fra deg....så du må lese innlegget en gang til så kan du kansje skjønne nokke....

Er du 17 år og har allikevel så dårlig rettskrivning?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...