Gå til innhold

Suge --> Komme i munnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor representativt utvalget her inne er, men jeg tror nok det varierer på om jentene lar han komme i munnen og om de svelger.

Jeg digger det(!), men jeg ville neppe gjort det med en ONS. Men det er mye jeg ikke ville gjort med en ONS når det er sagt.

Er det mye som kommer så er det vanskelig å svelge unna kanskje, så da renner det litt ut. Men det skal jo være litt griseri da;)

Gjest Oral-guru

Hva er så gjennomsnittlig antall kvinner for en på 27 år?

Nei, hva er det da?

Hakke peiling, men for min del har det vel blitt 15-16, så jeg antok at det var gjennomsnittlig!?!??! Et av forholdene var langt, så jeg "tapte" vel litt på de årene, da! :-)

Gjest Oral-guru

Jeg vet ikke hvor representativt utvalget her inne er, men jeg tror nok det varierer på om jentene lar han komme i munnen og om de svelger.

Jeg digger det(!), men jeg ville neppe gjort det med en ONS. Men det er mye jeg ikke ville gjort med en ONS når det er sagt.

Er det mye som kommer så er det vanskelig å svelge unna kanskje, så da renner det litt ut. Men det skal jo være litt griseri da;)

Hmmm... men dog, ser det ut som om de fleste jenter gjør det da. Jeg har vel rett og slett falt for litt for "fisefine" jenter tidligere jeg da... Men nå er jeg blitt single igjen, etter et laaaangt forhold...

Da é håp i hangande snøre!!!!

:-)

Forøvrig, takk for mange og gode svar da!

Hmmm... men dog, ser det ut som om de fleste jenter gjør det da. Jeg har vel rett og slett falt for litt for "fisefine" jenter tidligere jeg da... Men nå er jeg blitt single igjen, etter et laaaangt forhold...

Da é håp i hangande snøre!!!!

:-)

Forøvrig, takk for mange og gode svar da!

Jeg vet ikke om jentene automatisk kan klassifiseres som "fisefine" selv om de ikke svelger akkurat.. Det er jo bare en liten del av mye sex man kan ha/gjøre da.

Men jeg unner deg å oppleve det igjen da. Har forstått at det er visuelt opphissende, og når det i tillegg er digg å gjøre det..:-)

Annonse

Gjest søler for kjæresten sin skyld ;)

Hei.

jeg lar det komme i munnen, og så svelger jeg det.

Det er verken motbydelig eller godt, men helt greit for min del.

Trur nok dere gutter liker at det går i munnen vår ja...

De liker nok det...og så gjerne litt søl... kjæresten spurte meg en dag om jeg kunne søle litt...altså bomme litt på munnen min...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...