Gå til innhold

lei meg!

Gjest Ikke underskrift i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke underskrift i dag

Hei!

Vi har vært gjennom flere IVF forsøk, men har små sjanser for å lykkes.

Jeg synes det til tider er vanskelig å takle sorgen, sorgen over å ikke kunne få egne barn. Enkelte dager er jeg ordentlig lei meg. Tårene og klumpen i magen vil ikke forsvinne.

Har lurt på om jeg skulle snakke med noen profesjonelle. Er det noen her som vet om en god psykolog eller andre det går an å kontakte i Trondheimsområdet. Det må vel bli privat for hos det offentlige er det år å vente.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85660-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet dessverre ikke om noen i det området, da jeg selv er fra Østlandet... Undersøk litt på sykehuset, eventuellt spør legen dere bruker til forsøkene; - om ikke han/hun har noen å anbefale.

Ellers ville jeg bare si at jeg føler så absolut med deg i sorgen... Det er ikke lett, det vet jeg selv.

Men om det er til en liten trøst, kan du jo tenke på dette ordtaket, når du har det som verst; Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Ønsker deg alt godt, og håper på noen lysere dager for deg fremover... (-:

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85660-lei-meg/#findComment-466061
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...