Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Orgelbrus, *dævver av nyssgjerrighet*, hvor? Nå? Har noen gått fullstendig fra vettet? *virre* Orgelbrus betyr bare èn ting det... tror jeg. Herregud....

Skrevet

Skavvise.. *snu ryggen til et lite øyeblikk*

Ja? Hører du?

Skrevet

Orgelbrus, *dævver av nyssgjerrighet*, hvor? Nå? Har noen gått fullstendig fra vettet? *virre* Orgelbrus betyr bare èn ting det... tror jeg. Herregud....

*visker*

birdie har hammondorgel......*HYYYYL*

;o)

Skrevet

Skavvise.. *snu ryggen til et lite øyeblikk*

Ja? Hører du?

Et øyeblikk trodde jeg at jeg hadde glemt en film i videoen, serru......MUHAAAAAA....

Den satt, tenker jeg.

Skrevet

*visker*

birdie har hammondorgel......*HYYYYL*

;o)

Jø og fyse! Ække sant? *grøsser* Vi hadde et hjemme da jeg vokste opp, et med rytmeboks *ler* duverden som det spelte.

Er det alt altså? Ingen sus i serken, ring, kyss i kjerka og greier og greier? Nei nå ble jeg litt skuffa på en måte.

Unnskyld at jeg blander meg....

Annonse

Skrevet

Jø og fyse! Ække sant? *grøsser* Vi hadde et hjemme da jeg vokste opp, et med rytmeboks *ler* duverden som det spelte.

Er det alt altså? Ingen sus i serken, ring, kyss i kjerka og greier og greier? Nei nå ble jeg litt skuffa på en måte.

Unnskyld at jeg blander meg....

Skuffa er bare fornavnet..

*sukke teatralsk*

Skrevet

Et øyeblikk trodde jeg at jeg hadde glemt en film i videoen, serru......MUHAAAAAA....

Den satt, tenker jeg.

Kjekt med sånne årlige påminnelser. Jepp.

Skrevet

Kjekt med sånne årlige påminnelser. Jepp.

Synger du også? Og bruker pedaler samtidig?

Tror du en som f.eks sykler mye er flinkere til pedalbruk på f.eks orgel?

*grubler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...