Gå til innhold

Tragist (repost fra Samliv)

Anbefalte innlegg

Gjest tragisk !

Postet denne feil i samliv, håper på litt respons her også

Hvor tragisk Er egentlig dette ?

Jeg var sammen med ei jente fra jeg var 18-26, nesten åtte hele år av mitt liv.

Hun var litt sjenert, og synes, selv etter *7* år folkens, at det var pinlig og f.eks fingre seg selv til hun kom mens jeg gjorde det samme. Hun var redd for å vise meg at hun "mistet kontroll".

Hun klarte heller aldri å komme mens vi hadde "vanlig" sex, selv hun eller jeg hjalp seg selv mens vi hold på.

I følge henne selv, onanerte hun ikke noe særlig mens vi var kjærester eller når vi bodde sammen i 2,5 år. Men hun sa at hun ikke hadde problemer med å komme når hun onanerte selv. (Men ville jo f.eks ikke vise meg dette... Hmm....)

Men, det som er tragisk; Nå har hun satt meg i en situasjon hvor jeg er over 26 år, og ennå ikke har deltatt på en kvinnelig orgasme.

Føler meg utrolig snytt!!!!

Noen som hadde følt det samme ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85741-tragist-repost-fra-samliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herreminhatt da!

Jeg heller fingrer ikke meg selv til orgasme når kjæresten ser på...

Mange jenter får ikke til orgasme under samleie, respekter det!

Hun er ikke noen dårlig elskerinne fordi hun ikke får til orgasme...det er heller kanskje du som er en dårlig elsker som ikke har fått henne dit?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...