Gå til innhold

uerlig

Anbefalte innlegg

nedfor1365380434

jeg er uerlig med min mann å det holder på å spise meg opp innvendig, jeg sover dårlig om natta å slik har det vært et år.Jeg tok opp et lån i okt i fjord på 10000 igjennom her& nå konto. å jeg har bare brukt å brukt hadde kreditt på 30000 kr. Nå sitter jeg med lån på 15000 kr mannen min viste om de 10000 kr å han tror jo at jeg er ferdig med å betale det.

Jeg har angst får at han skal hente posten hvis det ligger regning fra her&nå at han ser at jeg ikke har kontroll.

jeg har ikke brukt kortet siden feb i år å klipt kortet.

Men har så lyst å si det til han, økonomisk har vi det veldig bra han tjener godt men jeg er arb ledig. vi har en sønn på snart 3 år som jeg har helt anskt for å miste, jeg tenker hvis min mann ønsker å gå fra meg får å være så uerlig. å da tenker jeg at kansje han tar sønnen fra meg fordi jeg har økonomiske problemer.

bør jeg si det eller bare holde ut till jeg har betalt ut lånet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85789-uerlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan da ikke være altfor ille. 15.000 kroner er tross alt ikke alfor mye penger, jeg hadde forstått deg bedre om det var 150.000.

I og med at du har klippet i filler kortet ditt, har du allerede gjort mye for å forhindre ett nytt forbruk. Stopper du her og bestemmer deg for å nedbetale det, så går dette veldig bra.

Men det er viktig at du gjør alt som er mulig for at du ikke hanver i en slik situasjon igjen. Jeg hadde heller ikke likt det hvis dette var min kone, men jeg hadde ikke hatt noe problemer med å tilgi det heller hvis jeg viste at hun hadde lært av episoden. Verre blir det hvis hun fortsetter i samme bane, da hadde jeg blitt fly forbannet.

Om du skal si det eller ikke, må du ta stilling til selv. Ærlighet er selvsagt det beste, men skulle han gå i fra deg på dette grunnlaget så er han ikke mye glad i deg heller.

Du kan jo vise han innlegget du har skrevet her, så kanskje han forstår bedre hva du sliter med.

Dette ordner seg skal du se:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85789-uerlig/#findComment-466763
Del på andre sider

Dette kan da ikke være altfor ille. 15.000 kroner er tross alt ikke alfor mye penger, jeg hadde forstått deg bedre om det var 150.000.

I og med at du har klippet i filler kortet ditt, har du allerede gjort mye for å forhindre ett nytt forbruk. Stopper du her og bestemmer deg for å nedbetale det, så går dette veldig bra.

Men det er viktig at du gjør alt som er mulig for at du ikke hanver i en slik situasjon igjen. Jeg hadde heller ikke likt det hvis dette var min kone, men jeg hadde ikke hatt noe problemer med å tilgi det heller hvis jeg viste at hun hadde lært av episoden. Verre blir det hvis hun fortsetter i samme bane, da hadde jeg blitt fly forbannet.

Om du skal si det eller ikke, må du ta stilling til selv. Ærlighet er selvsagt det beste, men skulle han gå i fra deg på dette grunnlaget så er han ikke mye glad i deg heller.

Du kan jo vise han innlegget du har skrevet her, så kanskje han forstår bedre hva du sliter med.

Dette ordner seg skal du se:-))

Si det som det er!

Ingen er perfekte, og du kommer til å føle deg mye bedre etterpå.

En real person går oppløser ikke sin familie p.gr. av 15 000 kr.

Dere lager en betalingsavtale og om et år eller to er gjelden ute av verden.

Og du vet at du ikke kommer til å gjøre det samme igjen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85789-uerlig/#findComment-466866
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...