Gå til innhold

Sædkvalitet/Andrologisk senter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På papiret fra Andrologisk, som da min mann gikk til, så stod det en masse verdier på antall som beveget seg, andel som svømte fort, andel som hadde normalt useende, andel levende mm.

Men-

Hvorfor det er bra/dårlig sier ikke attesten noe om - her kan vel div.leger bare synse, så lenge det ikke er noe medisinsk da.

Lykke til uansett-du skal nok se det blir et barn på dere, enten på den ene eller den andre måten!!

Gjest ikke undertegnet

Hei på deg!

Jeg ville absolut anbefale deg å reise til Andrologisk senter.

Der kan de ofte finne ut hvorfor det foreligger dårlig sædkvalitet. Mannen din må levere en ny sædprøve der og han vil bli undersøkt med ultralyd.

Dr. Purvis er veldig flink og den beste legen du kan få her i Norge på det området.

Vi har selv vært der mange ganger, og han hjalp oss veldig i å finne ut hvorfor mannen min hadde dårlig sædkvalitet. Vi klarte til å med å forbedre kvaliteten, men dessverre ikke nok for å klare det på egenhånd.

Dr. Purvis er virkelig den eneste legen som har peiling når det gjelder mannlig innfertilitet, du burde absolutt bestille en time.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...