Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 28 år. har 3 barn. har hatt mye blærekattar,men det siste halve året får jeg det i forbindelse med hver mens.har før fått medisin hos lege. men må gjerne ta to kurer for å knekke det. Har i 3 måneder gått mye på tranebær. har ikke trengt medisin da. Men er usikker på om jeg gjør rett i å bare gå på tranebær. Jeg tar nå tranebærkapslene di siste dagene av mensen, men det bryter ut for det. men det virker som det blir kurert etter en 5-6 dager. Hvorfor får jeg dette så mye?kan jeg få et råd om hva som kan gjøres hadde jeg blitt taknemmelig. Jeg kan si at mensen varer gjerne i 10 dager. Og at jeg verker mye i magen i denne siste perioden av mensen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8580-bl%C3%A6rekatar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har i mange år vært veldig plaget av blærekatarr både i forbindelse med menstruasjon, samleie og annet. Jeg er nå 34 år og det begynner å bli en god stund siden sist jeg hadde en infeksjon. Det startet med at jeg var med på et forsøk foretatt i samarbeid mellom noen akupunktører og en lege ved Haukeland Sykehus. Mens jeg var med i dette forsøket var jeg frisk og dette varte også en stund etter. Men det var selvfølgelig for godt til å vare lenge. Så fant jeg tilfeldigvis noen tranebærtabletter i en helsekosthylle i en dagligvarebutikk. Jeg tar to tabletter hver morgen, hele året rundt og har ikke hatt noen plager siden. Kun engang da jeg gikk tom for tranebær og var litt treig med å skaffe nye. Jeg lever altså et helt nytt og bekymringsløst liv, ihvertfall når det gjelder blærekatarr. (Blærekatarene mine var alltid veldig akutte og utrolig smertefulle, og jeg ble skikkelig deppa hver gang.)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8580-bl%C3%A6rekatar/#findComment-40513
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...