Gå til innhold

mini-pille..er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest trollejenta

hei

Vet ikke helt hvor jeg skulle legge dette inn, men det er sikker noen her som bruker mini-pillen.

Jeg fikk igjenn mensen etter fødselen 1.nov. så begynte jeg på minipillen.

vet man kan få blødninger innimellom, men trudde kanskje det var småblødninger som vart en dag eller to?

jeg har ALLTID hatt før mens syklus på 30dager.

men nå etter jeg fikk igjenn mensen og begynte på minipillen har det vært slik; første mens 1.nov. andre 24.nov (alltså 1 uke før, greit nok) og 3.mens 9.des. altså 2uker før jeg egentlig skulle ha den.

Og dette er snakk om mensen og ikke små blødninger.

en ting vist den skulle komme sent hel tiden, men 1-2 uker før...det er et hærk.

Er det andre men lignenede erfaring, og isåfall når begynte den å komme i normal gjenge?

for dette gidder ikke jeg!!!

håper noen har svar til meg

på forhånd takk

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85800-mini-pilleer-dette-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hei! Jeg begynte på minipiller etter en abort fordi jeg ikke tåler p-piller. De to første mnd fikk jeg mensen en uke for tidlig + noen blødninger innimellom, kom mye og så var det stopp, var veldig slitsomt for visste aldri når det kom.

Men da jeg begynte på det tredje brettet mitt var alt noemalt igjen. Jeg tar microgynom (tror det heter det) - det er 21 piller og 7 pille-frie dager. Jeg får mensen på den fjerde pillefrie dagen, og er ferdig den andre dagen jeg har begynt på nytt bret (sånn ca). De er noe hærk den første stunda, men så blir det normalt igjen. Legen min sa at det kunne bli sånn, men oppfordret meg til å ikke gi opp før etter tre mnd. for da skal det være normalt igjen, og blødningene gitt seg. Du må nok smøre deg med tålmodighet så kommer mensen når den skal etterhvert.

Gjest LadyNight

Har spist minipillen Conludag i to måneder og får mensen etter 21 dager. Det er forsåvidt greit nok, men småblødningene begynner en til halvannen uke tidligere, det er slitsomt. Orket ikke mer etter to måneder og ga opp. Vet ikke helt hva jeg skal prøve nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...