lian1365380434 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei på deg ! Først og fremst gratulere så mye med at du er blitt gravid, det fortjener du virkelig. Jeg leste din historie her om dagen, og jeg må si jeg kjente meg igjen(nesten,for jeg har ikke lyktes ennå ) Jeg har akkurat mislykkes i mitt 9 forsøk pluss at jeg har hatt 2 forsøk som har blitt brutt. Jeg forstår deg slik at du har vært i Danmark ? Har du noen gang vært på Volvat ? Det var der jeg jeg var siste gang. Jeg er i ferd med å gi opp nå, for det begynner å bli skrekkelig dyrt dette her, men det er så surt når jeg har fått satt inn fine egg hver gang,dei vil bare ikke feste seg. Forstod også at du hadde fått noe nytt i etterbehandling, hva er det ? Har igrunn mange spørsmål jeg kunne tenke meg å spørre deg om, men det får bli neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85868-til-sona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sona Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei Lian! Takk for gratulasjon. Håper virkelig at dere lykkes neste gang. Jeg har hatt 4 forsøk På Røde Kors med innsetting av veldig fine egg. Men de har aldri festet seg! Så dro vi til Maigaard I Danmark. Der har de prøved assistert hatching på eggene. De har funnet at eggene mine hadde tykke/ hard skall. Kanskje det var årsaken at jeg ikke ble gravid på forrige forsøk.Jeg ble gravid på 1.forsøk hos Maigaard men endte det i tidlig abort.Vi har forsøkt 6 ganger (1 var uten innsetting) hos Maigaard og ble gravid på 3 av dem. Vi er nesten 100% sikkre at AHA var en løsning for oss. På siste forsøk har vi prøved 3 nye ting: refleksologibehandling, stor dose av E-vitamin og blodfortynnde sprøyter (Fragmin). Jeg startet på Fragmin samme dag jeg startet på Puregon. Vi har fått informasjon at fragmin hjelper med festing.Kan også brukes ved gjentatt abort. Hvis du lurer på noe mer kan du bare spør meg. Husk å ikke gi opp. Maigaard sier så lenge det finnes fine egg er det håp. Igjen ønsker deg masse lykke til. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85868-til-sona/#findComment-467945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.