Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble bare tull med blodprøven i dag, fikk ikke tatt den før kl 12, så da får jeg ikke svaret før mandag ettermiddag.

Men svaret på det jeg visste allerede på mandag kom jo igår, (ikke i form av "menslignende blødninger", det var til de grader M som kom), så blodprøven er egentlig uinteressant.

Men jeg er klar for en lang koselig kveld med deilig ost og god rødvin, så blir det å sette i gang med forsøk nr 2 (eller egentlig nr 5 da) i februar hvis de har plass!

Og da skal det spares penger så jeg kan ta akupunktur på forhånd også... Må ta med seg alle de placeboeffektene man kan vettu!

Hei og hopp, nå tar jeg nok en pause til over jul, og så får dere ha en riktig god jul og et fruktbart nytt år alle sammen!

Og MASSE gratulasjoner til dere som har fått de etterlengtede to blå!!

Og MASSE lykke til til alle dere som nå er i ruginga!!

juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85870-neida-laaangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skaun1365380362

Jeg har fulgt med på hvordan det går med deg, og jeg er lei meg på deres vegne. Men ikke gi opp etter et forsøk. Vi lyktes på andre forsøk, og nå venter vi tvillinger. Jeg krysser fingrene for at du skal lykkes. Min anbefaling til deg er at du nå samler overskudd både fysisk og psykisk før du starter på nytt igjen. Jeg tror kroppen trenger hvile mellom slagene!!! Husk det er en stor påkjenning for kroppen å få tilført alle disse hormonene. I tillegg kommer det psykiske presset.

Ha ei riktig God Jul!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85870-neida-laaangt/#findComment-468728
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...